Wees gegroet mede forum genoten
Ik heb laatst bij een vriend een paar uurtje met zijn rm1x zitten kloten, en vond hem zwaar relaxed. nu zit ik er zelf over na te denken om er ook een te kopen omdat hij my voor live-setje (acid tekno) ideaal lijkt.
Zelf heb ik de electribe ES1 & ER1 + de KAOSS pad II. Zou deze combinatie een beetje relaxed werken, ik wil namelijk af van de interne sequencers van de electribes en ze laten aan sturen door de rm1x gewoon, omdat het anders te veel knopjes en lichtjes voor mij wordt tijdens een setje
maar eerder omdat de rm1x de paterns veel soepeler & funkyer in elkaar over laat lopen.
Kan de rm1x ook NRPN data en is dit makelijk te programeren, dit aangezien de knopjes op mijn electribe daardoor aangestuurd worden (pitch etc.)
alvast mijn dank betuig voor het lezen van mijn thread
Ik heb laatst bij een vriend een paar uurtje met zijn rm1x zitten kloten, en vond hem zwaar relaxed. nu zit ik er zelf over na te denken om er ook een te kopen omdat hij my voor live-setje (acid tekno) ideaal lijkt.
Zelf heb ik de electribe ES1 & ER1 + de KAOSS pad II. Zou deze combinatie een beetje relaxed werken, ik wil namelijk af van de interne sequencers van de electribes en ze laten aan sturen door de rm1x gewoon, omdat het anders te veel knopjes en lichtjes voor mij wordt tijdens een setje
maar eerder omdat de rm1x de paterns veel soepeler & funkyer in elkaar over laat lopen.Kan de rm1x ook NRPN data en is dit makelijk te programeren, dit aangezien de knopjes op mijn electribe daardoor aangestuurd worden (pitch etc.)
alvast mijn dank betuig voor het lezen van mijn thread
Ik gebruik een externe sequencer om een ES-1 aan te sturen; pattern, songs en losse samples stuur ik via sequencer aan; het draaien aan de knopjes doe ik gewoon live.
.