help! zoek een geschikte case voor mijn modular

ElektronB100

NOODLES
Hoi,

Ik ben nieuw in het modular wereldje.

ik heb nu 4 x Roland Aira modular fx die zijn 3U hoog en bij elkaar 84HP breed (21HP per stuk)

En een Acidlab ROBOKOP sequencer om mijn Pearl Syncussion en SH 101 etc te sequencen.

De ROBOKOP is ook 3U hoog en maar 50 HP breed

wat ik eigenlijk nodig heb is een: Doepfer A-100 LC6 Case 6HE PSU3 (300,- bij Thomann)

Klopt dit wat ik heb uitgezocht? volgens mij prik ik alle 4 de Aira modules naast elkaar in deze Doepfer case en de ROBOKOP eronder en dan hou ik nog ruimte over..???

Los van de flinke prijs voor een houten kastje is het niet echt wat ik zoek omdat de voeding aan de achterkant zit kan je hem alleen staand gebruiken, omdat ik er mee ga touren moet hij gewoon plat kunnen liggen.

Wat ik zoek is dus een 3U case van minimaal 84HP breed (bij voorkeur niet breder)
En dan natuurlijk zoals de doepfer twee lagen van 3U boven elkaar om ook de ROBOKOP erin te hangen. En dan een kastje/case/rack die plat ligt of lig goed bruikbaar is in een live opstelling op het podium.

Alle info en tips zijn welkom of is er een adres wat mijn ideaale case op maat kan bouwen??

Bedankt alvast:okdan:

Kijk eens bij www.mdlrcase.com , die doen ook custom cases als ik me niet vergis. Goeie service en in Nederland. Maar zoals SB-Six al aangaf, let op de power... Je kunt ook een standaard 19"flightcase pakken en die Rolands met een gewoon stekkerblok voeden. Voor de andere modules bv dan een uZeus o.i.d.

Nee, met een cell 90 kan je 1 aria mee voeden. Cell 90 geeft 850mA, een aria is al 450.
Edit: en hij past niet in een cell90 qua diepte. Hij is 59mm diep, cell 90 heeft een max diepte van 52mm, en zelfs 36mm boven de voeding. Ik zou een case van mdlrcase.com pakken met een meanwell voeding.

thnx, geen goedkope kastjes.. 3U 84/114HP Powered Eurorack Case Funky Yellow 279,- maar dan past nog niet alles erin, dan staat 1 Aira ernaast. ziet er ook niet uit...

opzicht hebben de aria's zelf al een voeding

Ik heb alleen een voeding nodig voor de Acidlab Robocop, welke moet ik daar voor hebben?

misschien toch maar zelf een case bouwen met wat rails, mijn ideaale skiff case zou 3U 134HP zijn, dan passen de 4 modules en de sequencer er perfect in

Ik heb pas een nieuwe kast laten maken. De oude kast is er nog. Zitten wel geen rails en voeding meer in.
Rack is 3 rijden van 84 breed.

Bastl Instruments Marton Skiff Case

deze is prima voor de Acidlab ROBOKOP Sequencer??

en heb ik nog wat ruimte over voor een module van max 22HP

voor die Aira's verzin ik wel een keer wat anders, als table top werkt het ook prima

IKEA

IKEA

Zijn deze te koop in de IKEA ?:D:D

Bastl Instruments Marton Skiff Case

deze is prima voor de Acidlab ROBOKOP Sequencer??

en heb ik nog wat ruimte over voor een module van max 22HP

voor die Aira's verzin ik wel een keer wat anders, als table top werkt het ook prima

dat Ikea kastje is meer dan prima voor een ROBOKOP sequencer van 50HP, kastje is 74HP dus er kan nog wat bij (bestel gelijk die Acidlab M303 erbij dan zit hij al bijna vol)

De ROBOKOP gaat alleen gebruikt worden om vintage gear wat om en TRIG vraagt te sequencen, daar heb ik niet zo'n grote lelijke oranje kast van mdlrcase.com voor nodig ;)

De aria's zijn als table top handiger, zeker als je ze met micro usb wil bewerken via de software va Roland

Thnx for advice mannen!!

Back