help! zoek een geschikte case voor mijn modular

ElektronB100

NOODLES
Hoi,

Ik ben nieuw in het modular wereldje.

ik heb nu 4 x Roland Aira modular fx die zijn 3U hoog en bij elkaar 84HP breed (21HP per stuk)

En een Acidlab ROBOKOP sequencer om mijn Pearl Syncussion en SH 101 etc te sequencen.

De ROBOKOP is ook 3U hoog en maar 50 HP breed

wat ik eigenlijk nodig heb is een: Doepfer A-100 LC6 Case 6HE PSU3 (300,- bij Thomann)

Klopt dit wat ik heb uitgezocht? volgens mij prik ik alle 4 de Aira modules naast elkaar in deze Doepfer case en de ROBOKOP eronder en dan hou ik nog ruimte over..???

Los van de flinke prijs voor een houten kastje is het niet echt wat ik zoek omdat de voeding aan de achterkant zit kan je hem alleen staand gebruiken, omdat ik er mee ga touren moet hij gewoon plat kunnen liggen.

Wat ik zoek is dus een 3U case van minimaal 84HP breed (bij voorkeur niet breder)
En dan natuurlijk zoals de doepfer twee lagen van 3U boven elkaar om ook de ROBOKOP erin te hangen. En dan een kastje/case/rack die plat ligt of lig goed bruikbaar is in een live opstelling op het podium.

Alle info en tips zijn welkom of is er een adres wat mijn ideaale case op maat kan bouwen??

Bedankt alvast:okdan:

Kijk eens bij www.mdlrcase.com , die doen ook custom cases als ik me niet vergis. Goeie service en in Nederland. Maar zoals SB-Six al aangaf, let op de power... Je kunt ook een standaard 19"flightcase pakken en die Rolands met een gewoon stekkerblok voeden. Voor de andere modules bv dan een uZeus o.i.d.

Nee, met een cell 90 kan je 1 aria mee voeden. Cell 90 geeft 850mA, een aria is al 450.
Edit: en hij past niet in een cell90 qua diepte. Hij is 59mm diep, cell 90 heeft een max diepte van 52mm, en zelfs 36mm boven de voeding. Ik zou een case van mdlrcase.com pakken met een meanwell voeding.

thnx, geen goedkope kastjes.. 3U 84/114HP Powered Eurorack Case Funky Yellow 279,- maar dan past nog niet alles erin, dan staat 1 Aira ernaast. ziet er ook niet uit...