Hallo!
Ik ben sinds kort eigenaar van een Yamaha RS-7000, en heb er inmiddels m'n overige hardware aan vast geknoopt. Nu heb ik een simpele vraag
Waar kan ik de MSB en LSB opgeven om de banken van mijn externe gear aan te spreken? Het lukt me op zich wel via het 'edit' scherm, maar ik vroeg me af of er een makkelijkere manier is (in het mixer menu of iets dergelijks), want het is op zich niet nodig dat elke keer als ik de pattern afspeel, er weer een PC commando naar de hardware word gezonden.
Iemand een idee? Alvast bedankt!
Gr,
Dennis
Ik ben sinds kort eigenaar van een Yamaha RS-7000, en heb er inmiddels m'n overige hardware aan vast geknoopt. Nu heb ik een simpele vraag
Waar kan ik de MSB en LSB opgeven om de banken van mijn externe gear aan te spreken? Het lukt me op zich wel via het 'edit' scherm, maar ik vroeg me af of er een makkelijkere manier is (in het mixer menu of iets dergelijks), want het is op zich niet nodig dat elke keer als ik de pattern afspeel, er weer een PC commando naar de hardware word gezonden. Iemand een idee? Alvast bedankt!
Gr,
Dennis
Laatst gewijzigd: