• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

72-Pins EDO Simms 16 MB (Akai, Yamaha)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

maxim-crx

Stamgast
Te Koop:

Geheugen voor Akai, EMU en Yamaha Samplers. Het geheugen heb ik getest in een EMU-4000 en Yamaha RS-7000. Ze zouden ook in XL vesries van Akai moeten werken. Ik heb 2 setjes van 16MB (dus 32MB totaal). Alleen te koop per setje.

2x 72-pins EDO 60nS 16 MB (8-chips, enkelzijdig) € 7,50 incl verzending

Ik heb ook nog een setje van 2x 32 MB 72-pins EDO 60nS (4-chips, dubbelzijdig). Deze laatste worden in de RS7000 gezien als 2x 8MB, maar misschien dat ze in andere samplers wel goed herkend worden. Voor dit setje had ik graag € 10,- incl. verzending.

Misschien dat iemand iets wil ruilen. Ik zoek 2x 32 MB EDO, 8 chips enkelzijdig voor in de Yamaha RS7000.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back