FL of Cubase

broscy

Stamgast
Peeps,

Redelijk nieuw hier.. dus toch wat vraagjes hier en daar...
Heb wat hardware aangeschaft ( edirol pcm 800 en virus classic) , werkt met fruity 6. Nou lees ik hier en daar dat de meningen verdeeld zijn over het gebruik van Fruit en/of Cubase.

Wat raden jullie mij aan om verder mee te gaan...? Ik wil Hardstyle maken..Echt de stijl van Headhunterz zeg maar.. dus redelijk strak en hard. In Fruit kan ik ondertussen aardig mn draai vinden.. maar als ik daar in mijn mogelijkheden beperkt wordt.. is het misschien verstandig om nu over te stappen naar cubase.. Of kan ik gewoon met Fruity blijven werken.???

Greetz
Cros

ligt eraan in welk opzicht je tegengehouden word

btw heb je v7 al geprobeerd van flstudio? veel extra functies

Nee v7 nog niet geprobeerd...
Hoorde nl van een vriend van me dat er niet zo super veel verbeteringen in zaten..

Ik heb op dit moment nog niets wat me tegenhoud... kan aardig overweg met de standaard dingen.. maar nu ik me echt serieus met Midi ga bezig houden wil ik weten of het niet beter is om me meteen in Cubase te storten of toch gewoon bij Fruit te houden... ( fruit oogt voor mij gebruiksvriendelijker, maar daar zijn de meningen vast over verdeeld)

Het gaat er mij hoofdzakelijkom dat ik goede kwalitatieve hardstyle kan maken.. ongeacht welk programma..

greetz

die kwaliteit komt niet van je sequencer af maar van jezelf

midi op flstudio icm een virus classic is maar ietsje minder dan de editor in cubase dacht ik

btw in v7 zit oa een para-EQ, 8 voudig filter en nog een audio editor
nooit weg toch?

Wat ik weet is dat Cubase beter is op het midi gebied dan FL.
Ik heb Cubase nooit aangeraakt dus meer ga ik er ook niet over zeggen. :)

Ik wil wel ff kwijt dat het zeker de moeite waard is om FL te updaten naar v. 7.
Zoals gezegd, betere audio editor (Edison) en waar ik vooral veel plezier aan beleef is de Love Philter. Vette plug! :W

Origineel geplaatst door SteveJ
Wat ik weet is dat Cubase beter is op het midi gebied dan FL.
Ik heb Cubase nooit aangeraakt dus meer ga ik er ook niet over zeggen. :)
lekkere conclusie

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Ramoonus
lekker conclusie

Met of zonder mayo?

Origineel geplaatst door Ramoonus
lekker conclusie

Dankje.. :) Maar dat is algemeen bekend dacht ik zo, wat ik gelezen heb en gehoord heb van vrienden.

(had jou post ook niet gezien, excuus..) ;)

Back