Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door 6 trak
voor die prijs mag ie wel puntgaaf zijn... wat een barrel van een achterkant![]()
Origineel geplaatst door 6 trak
voor die prijs mag ie wel puntgaaf zijn... wat een barrel van een achterkant![]()
ik kan er niet om liegen iig als ik zoiets zie... maar goed...Origineel geplaatst door R-ond
hihi
hy is wel eerlijk
Origineel geplaatst door Leo
ik dacht dat ik er ook niet echt omheen gedraaid had. ik vind het ook altijd knapper om eerlijk over je eigen tekortkomingen te zijn dan over die van een ander.
als ron bv als prijsanalyticus praat over de prijzen van pro1 en monopoly zit daar ook een beetje stemmingmakerij bij; hij zou het graag zo zien namelijk. maakt mij verder niet uit, maar blijft een beetje doorzichtig.
heb de laatste maanden 3 keer een pro1 voor 900 euro zien gaan, monopoly voor 750 (1x) en 700 (1x) en ik zie ook niet alles. wat the q zegt klopt wel, monopoly was paar jaar terug gewoon rond 450. maar ook een periode 1200 gulden. het is ook wel een leuke synth, net als de pro1.

Origineel geplaatst door Akikaze
Met de modificaties die ik heb laten aanbrengen, zou hij nog eens 300 meer moeten kosten, maar die hebben de synth zo verbeterd, dat ik hem niet wegdoe.

Schakelaar voor supersnelle envelopes en cv ingang voor in- en uitschakelen van de effectsectie en schakelaar om de externe schakeling te annuleren.Origineel geplaatst door RednoiZ
Wat voor modioficaties heb je laten aanbrengen?Daar ben ik erg benieuwd naar,ik ben ook een grote mono/poly fan..
Ik snap ook niet dat zo'n vette synth zo weinig mag kosten..![]()
Origineel geplaatst door smackos
een van de allerbeste mono-synths ooit, ik begrijp niet waarom ze zo goedkoop zijn nog steeds, maar da's goed...geen slapende honden wakkermaken
Origineel geplaatst door Akikaze
Schakelaar voor supersnelle envelopes en cv ingang voor in- en uitschakelen van de effectsectie en schakelaar om de externe schakeling te annuleren.
Origineel geplaatst door Leo
dat er naast hoge ook lage prijzen tevinden zijn ben ik helemaal met je eens en dat het een kwestie van geduld geluk en hard zoeken is weet ik ook.