of de geheime search knop gebruikenOrigineel geplaatst door Meinte37
...en dat betekent dat je de handleiding niet kunt lezen? :confused:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
of de geheime search knop gebruikenOrigineel geplaatst door Meinte37
...en dat betekent dat je de handleiding niet kunt lezen? :confused:

Ik kan het nu niet proberen, ik zal dat vanavond doen, ben niet thuis nu.. dan zal ik eens rustig kijken.Origineel geplaatst door Mozt-Hard
Geen dankmaar werkt het nu ook????
Origineel geplaatst door Meinte37
Hmmm, in die 4 maanden had je de handleiding makkelijk 37x kunnen doorlezen...
waar ken ik dat toch van...Origineel geplaatst door Syco
jahh, ik weet het .. maar ik heb tot nu toe alleen met samples gewerkt, ik heb pas 3 dagen mijn keyboard.
Origineel geplaatst door 6 trak
waar ken ik dat toch van...
.... lame raaie, jij maakt vast hardcore?

Nehe, ik maak hip hop, www.boomr.nl/mandelo .. bedanktOrigineel geplaatst door 6 trak
waar ken ik dat toch van...
.... lame raaie, jij maakt vast hardcore?
gaat er om dat men zich eerst gemakshalve kan verdiepen in de handleiding en dan eventueel wat vragen stelt op sf...Origineel geplaatst door Mozt-Hard
Wil je voortaan je bekrompen mening voor je houden.........
sommigen doen dat dus niet (genoeg)...Origineel geplaatst door Mozt-Hard
want ook mensen die van die muziek houden kunnen zich verdiepen in de technische aspecten van deze hobby!!!![]()
Origineel geplaatst door Mozt-Hard
Wil je voortaan je bekrompen mening voor je houden.........want ook mensen die van die muziek houden kunnen zich verdiepen in de technische aspecten van deze hobby!!!![]()

Origineel geplaatst door 6 trak
gaat er om dat men zich eerst gemakshalve kan verdiepen in de handleiding en dan eventueel wat vragen stelt op sf...
sommigen doen dat dus niet (genoeg)...
bedankt en tot ziens...

Zit zoiets ook in FL
Origineel geplaatst door Syco
hey .. ik heb je raad opgevolgt, maar het is niet gelukt.
ik heb de keyboard (psr-1500) met usb aangesloten, en generic enable aangeklikt.
het werkt nog steeds niet, ik heb geen enkele signaal, en als ik nu iets opneem, doet hij het niet.
Ik ben de handleiding aan het lezen maar de info niet die ik nodig heb.
De bedoeling is: de noten die ik opneem met keyboard in fruityloops, opnemen met dezelfde geluid, van de keyboard.
& dan de noten zichtbaar zien op de piano roll..
ik wil de keyboard niet gebruiken als midi-controller, gewoon opnemen met de geluiden van de keyboard zelf..Zoals je kan doen als je met audio-opneemt.
bedankt