Cubase 4 met Hercules 16/12 FW laat midi hangen!

wdebitewari

Ingeburgerd
Ik heb Cubase 4 (Mac) met een audio/midi interface van Hercules 16/12 FW.
Voorheen gebruikte ik een Windows laptop met dezelfde audio/midi interface.
Via midi gebruik ik mijn Yamaha Motif.

Sinds ik ben overgestap naar de Mac krijg ik steeds hangende tonen in Cubase bij het afspelen van songs.....ERRUG IRRITANT!

Opnemen gaat goed en er is geen feedback loop. (althans niet dat ik kan zien...)

Heeft iemand suggesties om mij uit mijn lijden te verlossen?

Thanks in advance

Ik wil geen win/mac war starten, maar zou het niet misschien aan de mac kunnen liggen? Ik zelf heb ook de Hercules, echter alleen onder win, daar draait het idd perfect...

Origineel geplaatst door djtt
Ik wil geen win/mac war starten, maar zou het niet misschien aan de mac kunnen liggen? Ik zelf heb ook de Hercules, echter alleen onder win, daar draait het idd perfect...

Bedankt voor je opmerking, maar hij is niet echt relevant aan mijn probleem. (en eerlijkgezegd koop ik nog liever een nieuwe audiointerface dan teruggaan naar Windows, no offence ;-)

Origineel geplaatst door djtt
heb je de support pagina van hercules al geprobeerd?
klik
En dan specifiek de mac laptop config

[edit]
ik ben er vanuit gegaan dat je een macbook hebt...
[/edit]

@DJTT:
Had ik al bekeken, maar heeft niet mogen baten....Thanks anyway
Ik heb inderdaad een Macbook Pro 17 inch (Intel)

Anyone there....there....ther....the......th....t...t.....t ;)

Anywayz, ik heb maar op advies van de medewerker bij Feedback Rotterdam een andere audio interface gekocht. Het is e M-Audio Firewire 410 geworden. Daar blijken ze erg goede ervaringen mee te hebben....

en wat heb je nu met de Hercules 16/12 FW gedaan? Wat wil je er eventueel voor hebben als 'ie te koop is?

waarom niet even contact gezocht met de steinbergsite, krijg je toch support van ( als je een orginele cubase versie hebt)
lijkt me echt een vraag voor aldaar

Back