Marc
Ouwe rot
Wegens een stevig tekort aan tijd heb ik besloten het volgende te verkopen :
Creamware Noah Ex (alle plugins behalve de Prophet 5) - 795 Euro
Roland VS-840 (840EX Operating System) - 195 Euro
Kawai K4 + J4-02 kaart (het kapje vd volume slider mist..doet het verder prima) - 140 Euro
Amiga 600 (zonder HD) + Monitor + A.M.A.S Midi-interface/sampler + Octamed V4.01 : 45 Euro (geen losse verkoop)
Yamaha TQ-5 - 45 Euro
Behringer FCA-202 – 35 Euro
Stagg 19" Rack 21U op wieltjes (Top 13U , Front 7U) : 30 Euro
Roland UM-1S Usb-Midi interface : 20 Euro
Emu Proteus 1 (Slechte voeding doet het de ene keer wel de andere keer niet...) : 20 Euro
Foto’s volgen nog en verder is alles in goede/prima staat.
In verband met een tekort aan tijd is verzending van de spullen geen optie,maar bij serieuze intresse zal ik de koffie klaar zetten
Géén ruil en/of belachelijke biedingen svp...Bij het kopen van meerdere/alle spullen is een eventuele korting bespreekbaar.
Creamware Noah Ex (alle plugins behalve de Prophet 5) - 795 Euro
Roland VS-840 (840EX Operating System) - 195 Euro
Kawai K4 + J4-02 kaart (het kapje vd volume slider mist..doet het verder prima) - 140 Euro
Amiga 600 (zonder HD) + Monitor + A.M.A.S Midi-interface/sampler + Octamed V4.01 : 45 Euro (geen losse verkoop)
Yamaha TQ-5 - 45 Euro
Behringer FCA-202 – 35 Euro
Stagg 19" Rack 21U op wieltjes (Top 13U , Front 7U) : 30 Euro
Roland UM-1S Usb-Midi interface : 20 Euro
Emu Proteus 1 (Slechte voeding doet het de ene keer wel de andere keer niet...) : 20 Euro
Foto’s volgen nog en verder is alles in goede/prima staat.
In verband met een tekort aan tijd is verzending van de spullen geen optie,maar bij serieuze intresse zal ik de koffie klaar zetten
Géén ruil en/of belachelijke biedingen svp...Bij het kopen van meerdere/alle spullen is een eventuele korting bespreekbaar.