oude samplesets e-mu gezocht

Status
Please reply by conversation.

mv30

Stamgast
heeft er iemand nog oude samplesets liggen vb van e-mu sound library en dergelijke op diskette? Die misschien alleen stof liggen te vergaren? en die je toch niet meer gebruikt? ze moeten dienen voor een emu 6400 ultra.
Ik ben vooral op zoek naar orchestrale samples (oa: strings ,blazers, piano, stemmen,....)
Laat maar iets weten!

ik veronderstel van wel, ik heb het nooit getest, want ik ben nog op zoek naar een geschikt scsi setje. Ik dacht eerst aan een gewoon kaartje en een cdrom voor in de pc, maar ik heb wat schrik dat mijn pc niet zo fijn zal reageren met het toevoegen van weer een kaartje en een cd rom. de pc bolt nu zonder al te veel problemen. Dus enige oplossing zou een setje zijn dat volledig extern zit en dat heb ik nog niet gevonden. En aangezien ik niet bij de pakken wil blijven zitten , zoek ik dan maar naar wat verwaarloosde samplesets, die toch maar stof liggen te vergaren.
maar een extern scsi setje is ook welkom natuurlijk.

ik zou de titel laten aanpassen en ook meteen zoeken naar een cdromspeler. Want samples op diskette zal niet veel worden denk ik. En van een cdrom zijn er wel genoeg denk ik:)

je hebt gelijk, ik zal een nieuwe tread openen voor de scsi cdrom.
Samples op diskette blijven welkom!

sample diskettes voor emu (of akai) blijven welkom! Liefst orchestraal of koor , maar iets anders kan ook leuk zijn. laat maar iets weten via pb!

Status
Please reply by conversation.
Back