[track] destination (update)

Klinkt wel lekker.....

Enig puntje van commentaar wat ik bij dit nummer heb is dat het begin te langdradig is..... na ongeveer 4:30 komt dat melodietje erin..... dat klinkt errug lekker.... en leent zich ook perfect om dit op te bouwen met een lekkere break achtige beat eronder....

Kortom.... begin inkorten.... en na 4:30 rustig opbouwen met beat erin...... dan denk ik dat ik hem helemaal top ga vinden.....
Wil anders wel ff een remix voor je doen..... *LOL*

Greetz,

CP

echt mooi man, vind deze versie beter dan de vorige ...hoewel ik die al erg TOP vond.
ga zo door!!! :halleluja

greets isnieZot

Gaaf, lekkere muziek. Inderdaad in de zweverige stijl. Heeft wel iets weg van Vangelis.
Met een beat erbij gaat het meer richting Michel Cretu (?)

Lekker...relax.

Origineel geplaatst door Bahamut
thx, ik heb nog geprobeerd een beat/percussie erbij te doen maar dat klonk niet echt

En van die 'pok-pok-tsshhh-crrp' ritmebox geluidjes?

Origineel geplaatst door OnAcid
Lekker...relax.
En van die 'pok-pok-tsshhh-crrp' ritmebox geluidjes?

hehe ja dat soort geluidjes dus, die klinken nogal losstaand van de rest.. misschien heeele subtiele dingetjes erin, da zou nog kunnen

Re: [track] destination (update)

Origineel geplaatst door Bahamut
Kheb 'm nog wat bijgewerkt en de kwaliteit is ietsje beter nu... echt goed en helder wordt het toch niet
ik heb versie 0.9 nog op m'n HD staan, en deze klinkt toch net wat voller met 'n stuk minder ruis
(perfect geluid hoeft niet, maar ergens tussen het perfecte geluid en lofi zitten is nooit weg : )

[het-is-ook-nooit-goed-mode]
Heb je een andere MP3-encoder gebruikt? Ik hoor nu allerlei artefacten...
[/het-is-ook-nooit-goed-mode]

Origineel geplaatst door farlukar
ik heb versie 0.9 nog op m'n HD staan, en deze klinkt toch net wat voller met 'n stuk minder ruis
(perfect geluid hoeft niet, maar ergens tussen het perfecte geluid en lofi zitten is nooit weg : )

[het-is-ook-nooit-goed-mode]
Heb je een andere MP3-encoder gebruikt? Ik hoor nu allerlei artefacten...
[/het-is-ook-nooit-goed-mode]

tis dezelfde MP3 encoder (lame) :)
minder ruis: logisch, vorige versie was met SBlive opgenomen, wat een verschil!

lekker nummertje. Heel origineel ook. De opbouw is heel lang, maar dat is jouw stijl, ik bouw meestal nooit zo lang op.

Kwaliteit van de samples kan beter.

Ok dan.*D

Back