[gezocht] Korg ER-1

Status
Please reply by conversation.
Jup vind dat de er-1 daar zeer goed geschikt voor is.

Wil er zelf ook nog een hebben om eens flink mee te knallen.>:|

ja die distortion hoeft niet perse hoor maar het is wel vet, helemaal als je de er-1 als ENIGE appartaar gebruikt, ik heb ook nog een EM-1 en een MC303 dus ik denk dat die er-1 daar wel goed bij past voor die bliepjes/tikjes en die percussion lijnen, kan je best wel veel kanten mee op denk ik(van acid tot hardcore)...

Maak ook niet een stijl ofzo, wel allemaal een beetje in dezelfde richting; gefreakt dus:duivels:

nja ik wacht maar tot iemand de er-1 te koop heeft staan.:)

volgens mij kan je dan wel een tijd wachten, ben ook al tijdje op zoek..

Is die electribe-m een beetje tof dan?

ER's worden toch wel regelmatig te koop aangeboden ?
200 euro moet je er makkelijk eentje kunnen scoren.

En ja hij is het zekers waard. Op termijn ga ik me zeker nog een 2e (en misschien een 3e) kopen !
Echt een superding !

ja die EM-1 is wel vet ja, lekker simpel en compact, de drumkit is niet echt heel erg groot(130) maar die 2 extra synths met 50 geluiden en die 12 effecten doen het hem wel hoor, verder is het gewoon een mix tussen alle 3 de andere electribe's...

Nadelen zijn geen reverse en geen input, voorderest zit alles er wel zo'n beetje op...(tenminste wat ik vind dat nodig is)

ER's worden toch wel regelmatig te koop aangeboden ?
Ja en zijn ook zo weer weg...

Maar ik heb geduld..
en ken genoeg mensen die er ook een hebben ;)

ja ze STONDEN veel op marktplaats ja, maar nu ik er een wil hebben zijn ze er niet meer, schiet ook niet echt op he...

Maar ja ik ken ook genoeg mensen die apparatuur hebben, maarja daar heb je weinig aan, je wilt toch je eigen patterns kunnen maken en lekker kunnen kloten waneer je wilt...

Waarom heb je hier wel een smiley van een dj die een plaat draait en niet een smiley met iemand die aan de knoppen draaid? het is toch het SYNTH forum niewaar?8o)

Status
Please reply by conversation.
Back