• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Cubase SX 3 met extra's

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Wodka

Ouwe rot
Te koop:

Cubase SX 3, compleet met:

- Steinberg Xphraze VST
- The Waldorf Edition:
- PPG Wave
- D-pole
- Attack
- Halion 2

Bieden vanaf 600 euro

(update naar Cubase 4 kost 150 euro, dus voor 750 euro kun je Cubase 4 inclusief deze extra VST's hebben, Cubase 4 kost normaal 800 euro zonder deze extra's).

Niemand op zoek naar Cubase? Als je toch op zoek bent naar Cubase 4 is dit ook interessant voor je!

Er is veel interesse in Cubase zonder de extra's, dus ik verkoop het maar los.

Ik kan toch nog een pakketprijs maken als je dat wilt.

Alleen Xphraze is ondertussen al weg.

Cubase SX 3 mag weg voor 500.

Als je hem dan wilt updaten naar Cubase 4 voor 160 euro heb je voor 660 euro Cubase 4 ipv de 780 die het anders kost.

Ok, Cubase mag weg voor 450 :)

Verder heb ik Halion 2.0 nog, dat mag weg voor 100 euro.

En ik heb nog the waldorf edition met daarin: Attack, PPG Wave en Dpole. Dat mag samen weg voor 50 euro.

The Waldorf Edition is verkocht :)

Cubase SX 3 is er nog voor 400 euro.

Halion 2.0 is er nog voor 100 euro.

Of Cubase met Halion samen voor 450 euro.

tndsc08775be3.jpg

tndsc08778el7.jpg

tndsc08779tp7.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back