• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Behringer Patchbay incl. aantal mooie patchkabels

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Laurens O

Sta op en scheur!
Het betreft de Behringer Ultrapatch Pro PX 2000 (ongebalanceerd), hij hangt al een tijdje in mn rack maar heb hem eigenlijk nooit goed gebruikt, hij mag dus weer weg (in zeer goede staat). Je krijgt erbij:

- 8x Leem Powertech PX-7 patchkabels (35 cm, erg robuust) met goud vergulde pluggen waarvan 4x met een rechte plug aan beide kanten en 4x met aan de ene kant een rechte plug en de andere kant een haakse plug.

- 6x stereo patch kabels (60 cm) van DAP (misschien handig voor noodgevallen?).

Alle kabels zijn ff voor de duidelijkheid prima in orde, de Powertech's zijn zeer weinig gebruikt en de DAP's zijn nooit gebruikt.

Setprijs: 70,- Euro. Dit lijkt me erg netjes, vooral kijkend naar de Powertech kabels die me nieuw 14,- Eurie p/s hebben gekost...

O ja, ik woon in Maarssenbroek (direct naast Utrecht), je bent hier van harte welkom om de boel te komen ophalen :)

plaatjes:

PX2000_medium.jpg

Attachments

• powertech px_7_01.jpg
    powertech px_7_01.jpg
    103,7 KB · Bekeken: 126
Nog een plaatje van de Powertech kabel (in dit geval de langere versie):

Attachments

• powertech px_7_01.jpg
    powertech px_7_01.jpg
    103,7 KB · Bekeken: 124
Ok, dat was dus het verkeerde plaatje, het moest natuurlijk deze zijn :D :

Attachments

• powertech px_7.jpg
    powertech px_7.jpg
    158 KB · Bekeken: 118
Ik kan wel begrijpen dat niet iedereen zoveel waarde hecht aan patchkabels met zo'n prijs.

Om ook die mensen enigzins een hart onder de riem te steken:

Nu alles voor 60,- Euro,

Ok, m'n laatste voorstel: 50,- Euro

Lager ga ik niet.

Gaan jullie me nou vertellen dat iedereen hier al een patchbay heeft!? :D

Hij ligt hier nog steeds eenzaam te zijn, wie wordt z'n nieuwe baasje?

Vraag ik nou zo'n achterlijke prijs? Hoe kan je je hier nou een buil aan vallen?

Met het sinterklaasgevoel in mn achterhoofd nog 1x omlaag naar de absolute bodemprijs:

45,- Euro

Nou, sinterklaas is alweer weg, maar deze jongen nog niet. Wie o wie?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back