Mackie HR624 MKII

ITSAGAME

Nieuwkomer
Hey iedereen!

Mijn eerste post en al meteen domme vragen. héhé je moet het maar doen. Ik ben dus Pieter uit Belgisch limburg, 22 jaar en vooral bezig met 3D op men Mac Pro.
Oke nu de vraag dan. Ik had mij een projectmix besteld van M-audio bij de audioshop hier in de buurt en Mackies HR624 MKII.

Nu hij heeft gebeld, de Projectmix is al geleverd, maar de Mackies is onbekend wanneer die geleverd kunnen worden. Rond oktober denkt zijn leverancier, maar niemand heeft echt een idee ervan. Kan vroeger zijn, maar kan evengoed pas in December zijn.

Hoe komt dat zijn die pas gereleased ofzo? Of loopt de productie achter? Heeft er iemand enig idee daar ontrent?
Want ik zou echt het MKII design willen vind ze gewoon prachtig.

Greets!
Pieter

waarschijnlijk zal de productie idd wat achterliggen

waar heb je ze gekocht trouwens?

bij de jnr kunt ge altijd ns aan vincent vragen of ge nie ns naar't fabriek zelf kunt bellen ofzo want oktober-december is echt nog een hele poos natuurlijk

ps: als je ze hebt wil'k ze wel ns komen beluisteren ;)

Origineel geplaatst door ITSAGAME
BAS ben jij dat? Hahahahah serieus ofwat?

Ik ben bij vincent geweest hé Tis Pieter van op intermactivity. Of ben je bas niet?

ik ben Bas niet :p

maar ik ben wel iemand uit hasselt :D

Er zijn nog meer winkels.
Bel even rond of die ze wel hebben maar ben bang dat je gewoon moet w88.

Hahaha oke dan sorry. Er had mij al iemand doorverwezen naar Vincent. En ik heb daar men projectmix ook gekocht. Maarja. Ik wil niet de 624MKI ik wil de nieuwe. Die zijn veel mooier in mijn bescheiden hersenstam dan :D

ja dien projectmix had'k daar al nen tijd zien staan ...
is wel tof speelgoed :)

maarja, wat die 624s betreft ... ns bellen, en anders wachten ... zal niet veel anders opzitten :)

Ondertussen al een midi controller, logic pro en wa plugins bestellen dan maar zeker?

Ik had gedacht aan Spectrasonics, Stylus RMX en de Atmosphere.
En waarschijnlijk ook de Ivory plugin want die geeft toch abnormaal mooi geluid vind ik.

Van midi controller weet ik nog niet echt wat. Ik dacht aan de korg kontrol 49 maar misschien ga ik voor deze

http://www.musiciansfriend.com/product/CME-VX8-Intelligent-Keyboard?sku=702497

We zien wel dan in afwachting tot de speakers er zijn. Morgen de projectmix ophalen maarja voorlopig in de doos blijven want kan er nog niet veel mee doen he :-(

:dubbel:

Ik zou dus echt noooooooooooooooooit tot Oktober wachten op die Mackie's. Hoe mooi ze er ook uit zien.
Hop, andere monitors halen en die Projectmix de doos uit !

maarja ik kan toch niet alles tegelijk kopen want ik heb nu nix he. Dus euhm en alles kost redelijk geld ook de software en plugins he. Dus ja. Kan toch niet alles tegelijk kopen.

maarja ik kan toch niet alles tegelijk kopen want ik heb nu nix he. Dus euhm en alles kost redelijk geld ook de software en plugins he. Dus ja. Kan toch niet alles tegelijk kopen.

...En dat zeg je nu pas. :biertje:

ja sorry :D was ook niet echt de vraag he :)
Maarja ik bedoel kan niet ineens alles gaan kopen maar verspreidt over een 6-8tal weken wel he. Maar software is ook duur he.
Logic 1080 ofzo, 660 ongeveer met studentenkaart.
Plugins een 300-400EUR het stuk.

Heeft er trouwens iemand een goeie naam van zo een strijkers plugin. Meer zo voor filmachtige muziek te producen.

Heeft er trouwens iemand een goeie naam van zo een strijkers plugin. Meer zo voor filmachtige muziek te producen.

Ik denk dat atmosphere aardig in de buurt komt.

Origineel geplaatst door Backdrop
Ik denk dat atmosphere aardig in de buurt komt.

Dat is toch geen strijker plugin? Ofwel?

Maar ik heb al eentje gevonden Vienna Symphonic Library maar het is achterlijk duur, bijna 4000EUR voor het hele pakket. Dan strijk ik wel met men eigen stok :dubbel: hahaha

Ik had gedacht aan Spectrasonics, Stylus RMX en de Atmosphere.

Opletten, atmosphere is nog steeds niet universal binary (lees, zwakke performantie op intel mac)

Back