• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

RME hdsp 9632

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

matrixxx

Ouwe rot
te koop RME hdsp 9632, ik heb deze kaart als extra in mijn computer zitten maar gebruik hem nooit en mag nu in de verkoop, deze versie heeft als extra de XLR breakout cable dus gebalanceerd opnemen en afspelen en de gewone breakout kabel zit er ook bij, ook heb ik nog een orginele doos er bij en wat docu alleen de driver cd is weg maar deze kan je downloaden op de RME site, voor de rest is het een hele goede kaart.

de kaart zit nu nog in de computer en kan zo getest worden, evt verzenden is ook mogelijk na vooruit betaling

prijs 325 euro of een heel goed bod

meer info http://www.rme-audio.com/english/hdsp/hdsp9632.htm#TECHNICAL

mag voor beste bod weg,

let op dit is een hele goede kaart waar menig productie mee is gemaakt, :D :D

mooi bod gehad, staat een optie op maar nog niet helemaal rond,

wie het eerst komt wie.......................

diversen mensen hebben een bod gedaan en wilde hem o zo graag hebben maar nog niemand heeft hem gekocht

bij deze, de eerste de beste die een bod doet met alle beloftes dat hij hem komt halen en uiteindelijk niets meer van zich laat horen maak ik in deze draad zwart zonder pardon, :duivels:

en de RME staat nog steeds te koop :D kan bij mij uitgetest worden met een bak koffie en koek :koffie: u bent welkom 8o

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back