Nou .. sjah .. muziek :)

Yveske

Stamgast
Hi

Dit is er eentje van mezelf. Gemaakt met reason een jaar of twee geleden.
Casio WK3000 gebruikt als midi-controller. Alle geluiden (alle 3!!!) komen uit de sound banks van reason

http://www.aerbeydt.net/sonata2.mp3

Tis wel waarschijnlijk niet echt de smaak van de meeste mensen hier maar ik ben er trots op.
Zou me er beter wat meer mee bezighouden, maar mijn materiaal staat in de repetitie dus kan maar 2 uurtjes per week spelen eigenlijk ...

Laat maar weten watjer van vindt.

Groetjes,
Yves

mooi

tijdens het luisteren realiseerde ik me dat electronische muziek de achtruitgang van de mensheid symboliseert

Mooi , alle diegene doe op 17 november zijn geboren zijn toch special he 8)

tijdens het luisteren realiseerde ik me dat electronische muziek de achtruitgang van de mensheid symboliseert

Nou, dit is ook electronische muziek hé, of slaat je opmerking op deze track?

Eigenlijk ben ik niet volledig akkoord. Electronische muziek biedt de mogelijkheid aan alle mensen om zich uit te drukken. Stel je voor dat we nou allemaal een echt symfonisch nodig hadden om muziek te maken :P

Tof dat je het mooi vindt, doet me wel wat :D

Gr
Y

Ja, vind hem ook erg goed, sterke compositie. Past wel onder een documentaire of film o.i.d. (bedoel ik als compliment).:okdan:

echt opnemen :)

debiel stroperig smeren
dat smeren mag iets meer terug komen in de piano
je lurven cq kladden moeten meeresoneren met de snaren van de piano hehe

Supermooie compositie!

Vind de piano niet echt mooi. Klinkt iets te dof. Mag nog iets dromeriger, misschien andere piano met galm. Fluitje zou ik in het midden pannen

echt opnemen

debiel stroperig smeren
dat smeren mag iets meer terug komen in de piano
je lurven cq kladden moeten meeresoneren met de snaren van de piano hehe

Is het omdat ik Belg ben dat ik de helft van je bericht niet echt snap? Of ben ik nog niet dronken genoeg?

kweenie...in tegenstelling tot wat iedereen voor me zegt, vind ik de compositie niet zo sterk, de harmonien zijn nogal rechttoerechtaan en dat geldt ook voor hoe je de arpeggio's neerlegt. Ik mis ook een echte hookline erin, zelfs als je het nummer meer atmospherisch gedacht had...ik vind het aangenaam om te luisteren maar na afloop weet ik niet meer exact wat ik gehoord heb. Meer verandering erin, dynamiek, het klinkt ook ietwat gesequenced: laat het exacte tempo los en speel veel meer rubato!

Ik vond het mooi! De sounds kunnen mooier, maar ik vind het arrangement erg goed, met verschillende lijntjes die in elkaar overlopen. Ik snap wel wat Stage73 aanhaalt, maar soms is er niks mis met wat rechttoe rechtaan sfeermuziek. ;)
Het klinkt in ieder geval heel harmonieus, en je mag er met recht trots op zijn :)

Ik heb niet echt verstand van deze stijl, maar de melodieën/akkoorden vind ik mooi! Ik zou alleen wel meer dynamiek erin brengen, dus stukje zachte piano en dan weer juist hard etc. Nu is het een beetje een lineare plak noten om het maar even te overdrijven. Maar zeker potentie...!! :okdan:

Edit: komisch trouwens dat deze track al op 7 augustus gepost werd en nu opeens de topic weer tot leven komt :D..zie het net pas

Back