[House] Nieuwe member, benieuwd wat jullie er van vinden :)

Maurix

Ingeburgerd
Hallo allen,

Ik ben nieuw hier. Ik post hier weinig terwijl ik toch met regelmatig dit forum bezoek om mijn technische kennis op te krikken.
Daarnaast produceer ik zelf wat muziek, voornamelijk house. Ik zit momenteel op mijn werk en heb geen mp3 oid voor handen. Wel heb ik een Myspace account waar wat van mijn laatste tracks op staan.

Ik ben dus zéér benieuwd wat jullie (kenners) er van vinden.

www.myspace.com/mauricevd

grooved lekker weg ...zolang je maar geen sampled loops gebruikt ( hoop dat je dat niet hebt gedaan) .
Kan zo op een zomercompilatie ibiza plaatje ..:dj:

Lekker, hoort wel een corona'tje bij en een lekker zonnetje + wat chicas....:)
Nee ff serieus, ben wel benieuwd hoe je aan je bronmateriaal komt. Veel zelf gezochte en bewerkte samples?
Wat geeft die MySpace player een brakke kwaliteit, btw....:r (kun jij nix aan doen).

is ie een beetje dof? of is dat de myspaceverneukerij?

klinkt erg verzorgd, chillebille kabbele :)

Origineel geplaatst door DJ Bies
Lekker, hoort wel een corona'tje bij en een lekker zonnetje + wat chicas....:)
Nee ff serieus, ben wel benieuwd hoe je aan je bronmateriaal komt. Veel zelf gezochte en bewerkte samples?
Wat geeft die MySpace player een brakke kwaliteit, btw....:r (kun jij nix aan doen).

Bedankt allemaal voor de reacties.
De brass stabs die je her en der hoort(ga even uit van No Games No more) dat zijn samples. De rest is eigenlijk allemaal zelf ingespeeld. Dus rhodes, piano en gitaar. Vocals zijn van de verschillende sample cd's die in mijn bezit zijn.
Verder gebruik ik weinig loops (meer). Meestal probeer ik toch zelf wat drums te programmeren om e.a. lekker vol en swingend te rkijgen. Ik werk (voornamelijk) met Reason 3.04.

Ben benieuwd naar verdere reacties!!

Klinkt lekker hoor. Wat al eerder gezegd is, het is echt van die muziek om lekker in het zonnentje naar te luisteren. Zou zo op een compilatie cd'tje kunnen. Keep up the good work.

;)

Ondanks dat dit specifieke soort groove niet mijn smaak is heeft het een herkenbare sound en lekkere productie voor zover de voorbeelden dat toelaten. Ga zo door!
Tip voor de toekomst, iets meer ontwikkeling/verloop in akkoorden en daaropliggende variaties e.d. dan kan je volgens mij zo aan de bak, maar dat is mijn mening natuurlijk. Wie weet ben je straks de nieuwe fedde le grand :eureka:

kvindt golden delicious echt wel top ...pers je die voor me ?
Kdoe de cover design wel...( gratuit)

gelikt, melodieus, goeie opbouw, erg coole tracks gast. Zijn er ergens ook 320jes of 192érs van te krijgen? Kan dit goed in mn eigen setjes verwerken.

Thanx allemaal! Goed om te horen :)

@ Roog909: Heb (nog) geen releases dus helaas zijn ze nog nergens te downloaden.

Laatst gewijzigd:
Aangezien je de enige bent die dat hier aangeeft ben ik benieuwd waar/welke track je dat hoort?

Bij de eerste 2 nummers. (de rest heb ik niet beluistert)
Ben ook verbaast dat niemand er iets van zegt.

Golden delicious klinkt lekker funky! Overall gewoon top qwali producties. Ik dig de stijl ook zowizo wel. Die gelikte stijl gaat er vooral nu goed in. Gebruik je ook analoge synths?

Back