Audio Interface bij Mackie D8B

Steve Muller

Nieuwkomer
hoi,

Ik ben al een enige tijd op zoek naar een interface of soundcard om meerdere kanalen (16 of 24 kanalen ) van mijn pc uit te sturen naar mijn Mackie D8B.

De reden dat ik dit zou willen kopen is omdat ik dan elk kanaal nog kan bewerken via mijn Mackie D8B tafel en beter kan afmixen.
Dus een veel betere muziek kwaliteit.

Ik dacht zo bv aan RME http://www.rme-audio.de maar weet bij god niet wat ik moet kiezen om het juiste te hebben.

Heeft daar iemand al ervaring mee?
Zo ja , welk apparatuur heb je of sound card?

Hopelijk krijg ik reacties,

Grtz DJ Steve Muller =)

ik denk dat je zo wel reacties krijgt!! 8o)

Heb hier een D8B staan die 48 tracks binnenkrijgt vanaf Cubase SX op een PC.

- Motu PCI424 kaart in de PC
- 2x Motu 2408MK2 aan de PCI424-kaart via Audiowire
- 2x 8 analoge kanalen naar de D8B
- 3x ( 8 ) ADAT-kanalen naar de D8B
- 1x ( 8 ) ADAT-kanalen naar D/A-converter, analoog naar de D8B

Werkt top. Wel D8B in de word clock keten als master inzetten en 2408's als slave eraan.

mixing

mixing

Hey ,
merci voor de uitleg , ik ga da eens uitzoeken hoeveel dat allemaal kost

Gtrz and thanks :dj:

mixing

mixing

ja , want nieuw is niet te betalen hé, komt op zo'n 1500 euro, vindt ik net iets te veel van het goede :D

Re: mixing

Origineel geplaatst door Steve Muller
ja , want nieuw is niet te betalen hé, komt op zo'n 1500 euro, vindt ik net iets te veel van het goede :D
Weet niet wat je voor je D8B hebt betaald, maar die was neem ik aan ook niet gratiesj8o)

Origineel geplaatst door Steve Muller

nee een nieuwe is net geen 1000 Euro en je hebt dan 24 kanale die je kan mixen uit de pc.ik gebruik die bij mijn Tascam werkt perfect

Back