[ house ] minita

stevy

Ouwe rot
Hoi!

Weer eens een trackje van mij. Ik twijfel over vooral de bassline/lead sound. De 1 vindt de melodie groovy en vet en de ander mist een paar noten, ik ben benieuwd wat jullie vinden:).

Verder geprobeert lekker zomers luchtig te houden, en uiteraard zoals altijd trancy invloeden doo r het gebruik van trancy synths als jp8000. Ook beetje het rauwe met wat luchtiger te combineren..

Ach ben gewoon benieuwd wat men vindt ;).

Bedankt voor je mening en kritiek, ik heb er zeker wat aan!:)

gepreviewed.. fade in/fade out. outro intro weggelaten.

Last edited by a moderator:
Fris zomers nummer, klinkt relaxed. De meerdere stemmen Vanaf 2:40" klinkt het best. Alleen vind ik het hele nummer nog al "flat", niet echt een climax opgebouwd. Nette productie :)

Klinkt erg relaxed, ik vind alleen dat steel drum hawai geluidje niet zo... en persoonlijk vind ik het jammer dat mensen persee een trance achtig iets moeten maken met een zogenaamde trance synth... in mijn opinie bestaan trance synths niet...
De basis is erg leuk maar ik mis een lange break met een flinke opbouw naar the big climax.
Productie klinkt verder erg helder en breed.

Hoop dat je hier wat mee kunt.

ah thanks voor jullie meningen! Dat een lange break met climax mist hoor ik wel vaker, ik ga er eens naar kijken.

Iedreen bedankt voor zn commentaar en conflict, nee trance synths bestaan niet. Maar het gros wat je uit sommige apparaten haalt hebben een eigen karakter, ja of je dat "trancy" noemt of niet is een ieders keuze:P.

ola! Qua bouw is je track zeker goed, zit ook n goed gevoel in. Lead is best aardig, beetje magertjes, (in ieder geval op mn CM62's hier) vind alleen wel dat je hem volledig moet laten doorlopen ( je haalt er soms n 4/4e maatje uit oid) Je track raakt in de breaks namelijk vrij veel momentum kwijt, verder zou ik de beat meer introductie geven. Je hoort zeker wel dat je goed weet waar je mee bezig bent, maar ik mis een stuk drive :) Cheers! p.s. op 2:40 vind ik het echt n goed-klinkend geheel, zonder die lead dus :biertje: Miss daar n dubje van bakken?

Back