Manual MOTU 2408mkII

Status
Please reply by conversation.

154

Lid van de week
Vooral het gedeelte over standalone mode... wie-oh-wie.... Heb er net één tweedehands gekocht en zou graag wat bijlezen erover voordat ik dagen loop te klikken vol frustratie...

MOTU zelf heeft niets op hun site, en google helpt ook al nie...

kopieren faxen mailen bellen of een ouderwetse map met handgeschreven velletjes alles is een optie

:kimono:

tnx

Standalone werkt ie eigenlijk alleen maar als een samplerate convertor...

als het goed is ook als ADDA(analoog naar ADAT en vice versa). Het is echter nogal een gedoe met knopjes en lampjes om de routing in te stellen. Ik zoek nog een PCI-x 424 om het feest af te maken, maar het als adat-converter inzetten is even het belangrijkst.

Dus 8 analoog in naar adat-1 uit en van adat 1 in naar 8 analoog uit. regel ik de rest op mn 828mk2

Heb hier 2 2408's liggen met misschien ook wel 2 handleidingen. Ik kan er in ieder geval een naar je opsturen, mag je zelf kijken of je ´t waard vindt om te kopieren danwel scannen. Komt dan wel een keer terug, gebruik ze toch niet. Wil ze wel zelf houden.

Origineel geplaatst door 154
als het goed is ook als ADDA(analoog naar ADAT en vice versa). Het is echter nogal een gedoe met knopjes en lampjes om de routing in te stellen. Ik zoek nog een PCI-x 424 om het feest af te maken, maar het als adat-converter inzetten is even het belangrijkst.

Dus 8 analoog in naar adat-1 uit en van adat 1 in naar 8 analoog uit. regel ik de rest op mn 828mk2

Je kan niet de 8 jacks ins gebruiken om een adat signaal uit te sturen, tenminste zo heb ik het begrepen.

alleen bij Adat 44.1 naar Tdif 48khz etc

Dat is niet wat ik ervan heb begrepen hoor......maar je zult het binnekort zelgf kunnen checken lees ik uit de rest van de thread, succes ermee

alle drie de 2408's zouden moeten werken als standalone format-converter(niet enkel samplerate, maar alle formats), aldus magic dave van Motu

nu maar hopen dat magic dave niet magically wrong is ;)

Status
Please reply by conversation.
Back