Lekker foute trek

Special K

Stamgast
Ik post eigenlijk alleen maar mijn trance tracks, maar zal nu voor de verandering eens iets anders posten.
Dit is een beetje vage shit, maar goed ik hoor wel wat jullie ervan vinden...

Vind het vage wel mee vallen hoor.... klinkt best lekker.... veel variatie....heb niet zoiets van :[>

Vindt wel de hi-hats een beetje aan de overduidelijke kant...... als je die nou een beetje vager maakt zal het denk ik nog lekkerder klinken....

Greetz,

CP

die melodie staat iets te hard maar de beat en percussie enzo zijn echt heel wreed :)
lekker veel power zit erin
hier zou ik echt meer van maken, dus niet 1 geluid maar gewoon een baspartij en melodielagen enzo erin

Een ding voorop: het is wel orgineel te noemen! Maar aan de andere kant vind ik die gebroken melodie na 3 minuten niet zo meer.. Misschien wat afwisselen die hap

het hoofdtema zowel als alle drumklanken proffesioneler maken, het klinkt net of het komt uit èèn synth als demo (of toch iets beter allez) het laatste stuk vind ik er ni zo bij passen.

WAT NIET WIL ZEGGEN ! dat dit geen goed nr is want ik zou het alvast uitwerken tot het TOP is om er dan voor te gaan

DoeN ! zou ik zeggen (doen) ;)

"kom aan en doe het,

doe het,

doe het nog een keertje met mij,

jou blik die zegt dat....

laat je gaan en voel je vrij ij ij .......!

ken jullie dat nummer?? hahaha! kmoest er net aan denken, daarmee dak de tekst even meepost, I'm happy today !!

:D :D :D

Origineel geplaatst door Arveyman
Een ding voorop: het is wel orgineel te noemen! Maar aan de andere kant vind ik die gebroken melodie na 3 minuten niet zo meer.. Misschien wat afwisselen die hap

Waarom stopt ie bij mij na 2min8?

Ik vind hem lekker klinken. Toffe melodie(weer eens wat anders) en lekkere beats:okdan:

uitwerken dat nummer, ben benieuwd

Tof nummer, man!

Alleen idd wat meer varieren...En dat laatste stukje klinkt een beetje suf.

Jullie DSFers zijn maar een stelletje rare hoor... Post ik een trance nummer met intro, breaks, fills heel de teringzooi en dat vinden jullie niks. En dan zo'n idee als dit, hooguit een uurtje werk, vinden jullie wel ok.

Dat laatste stukje hoort er ook eigenlijk niet bij, had ik snel ff ingespeeld erachteraan om te luisteren of daar mogelijk een soort break van te maken was. Verder is het alleen maar een ruw idee, nog geen poging tot een heel nummer...

Bedankt voor jullie reply's

Back