65 Euro voor Yamaha CS1X!

Keyzer Eric

Stamgast
Het is dat ik al een CS2X..... 65 euro voor een CS1X is niet veel! Op Marktplaats, Advertentienr.:10880509513

Doe er je voordeel mee!

ik heb 'm gekocht.

had helaas wel een verkleuring en een missende knobcap (ff bestellen dus)

Origineel geplaatst door Mo-Kay
ik heb 'm gekocht.

had helaas wel een verkleuring en een missende knobcap (ff bestellen dus)

Die caps zijn vrij aan de prijs, ik zoek er nog steeds 4 voor mijn AN1x. Maar ja, als je 65 euro betaald hebt, kan je ook wel wat aan een kapje betalen.

leuk bakkie kwam toen uit ten tyde van de nordlead 1 gelijk met de an1x toch ?
sc6

Origineel geplaatst door R-ond
sc6

Klopt. Volgens mij was dat 1995. Ik heb er toen een nieuw gekocht, dus al 12 jaar een CS1x in mijn bezit! Fatttte bak joh!

:D

Gefeliciteerd Mo-Kay, prima synth!
Je kan er heerlijk mee knoeien en die arpeggiator is ook niet mis.

hehe, thnx. appregiator is voor mij niet zo heel erg interssant (ik maak hip hop) maar de sounds zijn wel vet.

Check nog even mijn topic in "synthesizers" als je me wil/kunt helpen trouwens :D

hehe, thnx. appregiator is voor mij niet zo heel erg interssant (ik maak hip hop) maar de sounds zijn wel vet.

Check nog even mijn topic in "synthesizers" als je me wil/kunt helpen trouwens :D

nou nou fat fat ? hihieerder best breed qa opzet een vd eerdere VA synthjes

ik denk niet dat t de meest voor dehand liggende
synth = voor hiphop beter zouje een kunnen kijken naar emu modules orbit/ planet phatt
ik zag de laatste tyd er een best aantal erg goedkoop voor by schuiven ,..
veel stemmen / multi timbre dus meerder channel te gebruiken ,..en ri hiphop urban oriented
wat urban verder inmoet houden ,..behalve bling ..lifestyle ???}
die modules bestaan al 10 jaar ofso

was mn aan vulling opje synth gezocht verhaal [was jij toch topicstarter ....?]
:geslaagd:

oogjes open he, ik ben niet de topicstarter

planet phatt heb ik al, en ook nog wat ander spul (o.a. analoge synths).
Deze was een mooie voor mijn collectie...

ik heb nog maar weinig posts hier maar ben geen newbie :)

Die wilde ik vroeger altijd hebben omdat een maat van me hem had en die er echt kicken dingen mee deed. Ik heb nu een SY-85.

Origineel geplaatst door R-ond
sc6

Ja, en dat is jammer. Want mijn inziens worden de cs1x en an1x (behalve uiterlijk) te veel met elkaar in verband gebracht. En ik vind de AN1x nog steeds een ondergewaardeerde bak, die de competitie met bijvoorbeeld de JP8000 (vanwege zijn vrijwel gelijktijdige introductie) makkelijk aankan. En de CS1x is toch meer richting de DJX van een volgens mij iets later tijdstip.

ja de an1x is echt een andere bak, CS1x is rompler, An1x is va...........ze zien er alleen het zelfde uit.

cs1x is 1995, an1x is 1997

Leuk hoor, zo'n CS1x. Heeft heel veel mogelijkheden, zeker als je er zelf in gaat duiken en de factory presets opzij schuift. Verrassend veelzijdig en een heel vol geluid voor zo'n oud budgetbakkie. Mag je heel blij mee zijn voor 65 euro!

Zijn we vergeten waar hip hop vandaan komt Drakenmanneke? ;)
Put some "Kraft" in your music!

Back