mpc2000xl kaartlezer

Status
Please reply by conversation.

De Bezige Bij

Stamgast
Ben dus op zoek naar een kaartlezer voor mijn mpc2000xl. Ik heb al behoorlijk wat sites afgestruind, maar ik stuit telkens op de volgende problemen:

- Out of stock
- $99 + god knows hoeveel verzendkosten vanuit de States, en dat is me een beetje te veel.
- er staat ook een advertentie op Marktplaats, maar die gast reageert niet.

Dus als iemand een link weet naar een site waar die nog wel op voorraad is en enigszins betaalbaar is, hoor ik het graag. Ben heus wel bereid om er iets voor neer te leggen, maar als de totale prijs boven de honderd euro uitkomt wordt het me iets te gek.

Oh, en als iemand er zelf nog een heeft liggen die die wel kwijt wil, hoor ik het natuurlijk ook graag.

Je hebt gelijk. Ben er gisteren gelijk achteraan gegaan toen ik dit las en ik kon mijn order nog annuleren. Maar wat blijkt: Die gast kan ook die UltraDigiDrive bestellen! Heb ik dan ook gelijk gedaan.
Nog bedankt Transistor dat je me dit hebt verteld, anders was ik er niet achtergekomen vrees ik.

Maar goed, als je cardreaders voor je MPC nodig hebt:

www.webconnexxion.com

Waarschijnlijk staan ze nog niet op de site, maar gewoon even mailen (die gast spreekt dus gewoon Nederlands) en je wordt prima geholpen. :okdan:

Zal dit ook even in de cardreader-threat plaatsen.

Helaas, het was dus toch niet de juiste. En hij kon de IDE/ATAPI versie niet meer leveren. Gaat mijn zoektocht dus toch verder....
Heb overigens wel netjes mijn geld teruggekregen.

Had deze gekocht: http://store.compuapps.com/idecfflcare.html

Maar heb het niet aangedurfd om hem te installeren. In de manual staat nadrukkelijk vermeld dat je Windows nodig hebt.
Wil de kaartlezer het in de MPC gaan doen, zou ie toch op zijn minst onder Linux en op een Mac moeten werken
En hier op het forum was geloof ik ook al iemand bij wie die niet werkte.

Status
Please reply by conversation.
Back