Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Nolet
Die preamps, tsja...ik doe nooit iets met mics enzo. Maar je weet maar nooit....
Origineel geplaatst door olafmol
wooaaa?? meen je dat? voor line inputs heb je toch niet nog een keer een mic preamp nodig? of wordt dat niet gebypassed op de topaz?
Olaf
ah werkt dat zo.... kan je dan ook automatisch stellen dat een mixer met slechte mic-preamps ook slechter klinkt als je er alleen line-sources inpropt?
Olaf
ah werkt dat zo.... kan je dan ook automatisch stellen dat een mixer met slechte mic-preamps ook slechter klinkt als je er alleen line-sources inpropt?
Olaf
Origineel geplaatst door robpapen
Ik neem aan van wel, of de line-input moet geen gain hebben.
De tafel koste trouwens 18.000 Gulden in 1997! 32kanaals met meterbridge.
Later,
Rob
Origineel geplaatst door Nolet
SLIK.....das een hoop poen! Die dingen zijn dan wel gekelderd in prijs zeg. Onbegrijpelijk voor zo'n ontspannen tafel.
Zeg Rob, maak jij veel gebruik van het flippen van bussen en de aparte monitoring sectie?
, en wat kost zoiets 2de hands?
Origineel geplaatst door CraZ
Soundtracs bouwt erg mooie en goede tafels.. maar dan vertel ik waarschijnlijk niets nieuws. Deze Topaz is écht een mooi ding. Ben zelf ook op zoek naar een 24/8 tafel (voor aanschaf in februari).. en naast de Mackie 8 bus (2de hands erg duur) is dit behalve Soundcraft (Ghost LE (duur), LX7, Live 4.2) zo ongeveer de beste optie die ik heb kunnen vinden. Ik ben niet zo'n Allen & Heath fan.. maar misschien dat iemand me het tegendeel kan/wil bewijzen...