Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
)
info over juno 60 altijd welkom trix en tips invm testOrigineel geplaatst door CraZ
Vooral bij de 'rotary' effecten kun je het heel goed horen. Als je zorgvuldig een stuk of twintig patches afloopt.. en elke keer noot voor noot speelt.. dan loopt de Juno stap voor stap door z'n voices heen.. zo kun je goed horen of er met eentje iets mis is.
Meen je te horen dat er een noot iets zachter klinkt dan de andere.. ga dan zeer nauwkeurig luisteren. Herhaaldelijk aanslaan van de zelfde toets heeft geen zin.. want de Juno zal nog steeds vrolijk door zijn voices heen cyclen..
In een andere thread heb ik een link naar een service manual van de 106 staan.. effe zoeken..
http://www.tonyblack.org/manuals/Roland_Juno106_service_manual.pdf
.. daar istie al

Origineel geplaatst door Mk II
vooral de modulatie knop en pitch hendel effe checken; die zijn nogal slijtage gevoelig.
smerige sliders zijn geen proibleem, kapotte wel want ze worden niet meer gemaakt.

Origineel geplaatst door sander
Uhhh??? Welke modulatieknop. Heb jij een andere juno-60 ofzo?
enigste als je keytranspose in drukt blijf hij branden en ik krijg hem niet uit?
in koffer
Moet ik hem wel al hebben maar dat is denk in de
150 us buy it now
in de juno 60 .