[track (ranzig)] Any given sunday

Haha! Dat klinkt lekker zo over de monitors! Hmm... acid

Alleen een beetje overbelast zo nu en dan maja dat mag de pret niet drukken!!

:dj:

Arv

wel leuk!

alleen door die bassline wordt t vaak een beetje n rommetje.....

fasinerend toch, dat deze muziek je meesleept in een meedogenloze trance .. tsja wat kan k er van zeggen.. ik ga ook maar in de Waddenzee wonen denk ik:D

Deze is voor mij iets te pittig Martijn. ;)
Door de gebruikte geluiden klinkt het wel een beetje oldschool. Ik weet niet of dat de bedoeling was?

Parrukzicht! :D

nou, ik vind van dit soort gestoorde, drukke acid in ieder geval wreder dan van die kale tracks met afgezaagde 808 drums + 1 mager 303 partijtje ofzo :)

heerlijk lekkere live track drukke geluidjes en nog eens lekker zware acid geluidjes (niet die mooi glijdende hogepiewiepwiep tonen) en een echte oldskool vibe erin hehehe

Origineel geplaatst door endonyx
heerlijk lekkere live track drukke geluidjes en nog eens lekker zware acid geluidjes (niet die mooi glijdende hogepiewiepwiep tonen) en een echte oldskool vibe erin hehehe

Het is idd "live" gesequenced, mutes, midi delays, etc.

?!?! dunno what you mean ?!?!

maar iig :biertje:

Origineel geplaatst door mindtwist
lekker hoor :) vind alleen 'melodie' geluidje dat rond 3:40 erin komt beetje soft in verhouding met de rest :)
lekkere stuwende bd/claps!

mt!

THX, drumsounds komen trouwens gewoon uit de RM1X.

303

303

Hee Yawgmoth.. klinkt lekker.. vooral die drumtrack.. lekker noisy. Maarrehh.. laat die kikkers in je vijver zitten.. en koop een echte 303. Die is aan jou wel besteed denk ik! ;)

Re: 303

Re: 303

Origineel geplaatst door CraZ
Hee Yawgmoth.. klinkt lekker.. vooral die drumtrack.. lekker noisy. Maarrehh.. laat die kikkers in je vijver zitten.. en koop een echte 303. Die is aan jou wel besteed denk ik! ;)

Ik sta open voor elke marktconforme aanbieding.

Back