paraphonic Wazige Beunhaas Lid sinds 17 mei 2005 Berichten 30 Locatie zeeland 13 augustus 2007 #1 Ik ben op zoek naar een Electribe EA1 om het een en ander aan te sturen, wie kan me hier aan helpen? Over de prijs worden we het wel eens.
Ik ben op zoek naar een Electribe EA1 om het een en ander aan te sturen, wie kan me hier aan helpen? Over de prijs worden we het wel eens.
paraphonic Wazige Beunhaas Lid sinds 17 mei 2005 Berichten 30 Locatie zeeland 22 augustus 2007 #2 bump bump Nog steeds gezocht. Andere betaalbare alternatieven voor deze bak wil ik ook graag horen. Als het sequence gedeelte maar goed live te editten is.
bump bump Nog steeds gezocht. Andere betaalbare alternatieven voor deze bak wil ik ook graag horen. Als het sequence gedeelte maar goed live te editten is.
paraphonic Wazige Beunhaas Lid sinds 17 mei 2005 Berichten 30 Locatie zeeland 31 augustus 2007 #5 alsnog bedankt voor het aanbod mr space! helaas ga ik mn plannen weer helemaal omgooien wegens chronisch gebrek aan cash... daarom geen ea1 meer voorlopig. low budget wijziging: ik zoek op dit moment alleen een goedwerkende atari computer met midi aan boord, type 1040ST en andere waarvan ik niet zo bekend ben met de namen. iemand die iets compleets en werkends heeft liggen, liefst niet te ver in het land ivm cash, zou ik zeer dankbaar zijn. Misschien kan een modje die zich verveelt even de titel wijzigen in "Atari gevraagd" bedankt allemaal
alsnog bedankt voor het aanbod mr space! helaas ga ik mn plannen weer helemaal omgooien wegens chronisch gebrek aan cash... daarom geen ea1 meer voorlopig. low budget wijziging: ik zoek op dit moment alleen een goedwerkende atari computer met midi aan boord, type 1040ST en andere waarvan ik niet zo bekend ben met de namen. iemand die iets compleets en werkends heeft liggen, liefst niet te ver in het land ivm cash, zou ik zeer dankbaar zijn. Misschien kan een modje die zich verveelt even de titel wijzigen in "Atari gevraagd" bedankt allemaal