[Techno] Yves'o-techno13

ff w88... :biertje: :peukie:

Iemand bijv commentaar op het (te??)vele sublaag en schelle hoog?

Als ze straks op wat hoger niveau van de band komen krijgen ze wel een titel denk ik. Heb tot nu toe nog niets een titel gegeven. :)

"Camiel Toe's cup of thea"

Zoiets? ;)

Jaaa, ik kan helaas niet oordelen over het laag en hoog, want ik luister hier via PC speakers, maar ik vind de flow erg lekker!

In die climaxopbouw zo tussen 5:00 en 6:34 wordt de beat soms wel te veel weggedrukt. Ik denk ook dat als de kick er weer inkomt op ongeveer 6:34 dat nog wel met iets meer "boem" mag, als je begrijpt wat ik bedoel.

ah, eindelijk weer eens wat ouderwetse techno.

Ik wilde zeggen, je kick staat wat zacht, maar na 8 maatjes word ik de mond gesnoerd.

Er zit echter IETS in het laag, wat het minder pompend maakt. Is het de bassline? Ze maken behoorlijke ruzie onderling. Maak eens een dip op je kick om uit te zoeken waar zijn punch zit? Mbv een EQ. Zet op datzelfde freq-gebied eens een dip in je bassline.

Denk dat je kick dan wat beter blijft staan in de mix.

Maak je ook gebruik van sidechain? Zou ik bij je rides bijvoorbeeld wel doen, dat is bijna een ongeschreven technowet. :D

Mis nog wel een hook in de track, verder erg relaxed. Lekker doorgaan zou ik zeggen.

Bedankt voor je reactie! Wat bedoel je precies met een hook?

Origineel geplaatst door ivosp
Bedankt voor je reactie! Wat bedoel je precies met een hook?

iets aparts, iets dat het nummer (uniek) 'maakt'. iets herkenbaars. Een vreemde vocal, stab, etc.

Owja, daar heb ik inmiddels iets voor gevonden :) Vocal idd.

Back