[house/mellow/deephouse] Alex O'Rion - Hocus Pocus (feedback gezocht)

lekkere track wel, klinkt goed, maar ik mis helaas de variatie of de topsound die de track moet laten boomen..

toch zeker nice,

ik doe het zelf niet beter hoor :-)

erg lekker dit! Wat mij betreft een goede, solide sound. Ben het wel eens met DJ_IVI-R wat betreft de variatie of pakkende leadsound. Dat zou 'm echt helemaal afmaken.

Ja erg goed ik krijg er een blij gevoel van.
Iedereen praat altijd zo technisch over tracks hier. Maar het belangrijkst'technische aspect' vind ik dat een track 'emotie' moet bevatten. Dat heeft ie

Dit klinkt erg lekker!
Compressie vind ik juist goed gedaan, op de dancefloor heb je er profijt van :)
Vind de sound van de bassline zeer smakelijk, waar komt die vandaan?
Goede compositie ook

Dikke leadsound met een herkenbare melody zou ook niet mis staan, omdat het nu een beetje veel van hetzelfde is.
Melodytje gaat hele track door

Mis misschien wat fx hier en daar, sweepjes enzo
Maakt het net iets interessanter, nu hoor ik telkens dezelfde uplifter

Overal: goed werk :)

vind em erg lekker, warme sfeer en chill-out. wmb zou ie zo op tiesto's volgende in search of sunrise kunnen, daar vind ik dit helemaal bij passen.

lekker springend bass lijntje en die pulserende strings. welke effecten gebruik je om die sound zo te krijgen? standaard dingen uit sonar cubase of logic of Waves ofzo?

2 rebel: thx, die bass stuur ik aan met een EXS24, waar die vandaan kwam weet ik niet, want ik heb hem opgeslagen als preset.

2 synthmann: heb niet eens zoveel effecten gebruikt. Wel hier en daar wat tapedelays, sampledelays, reverbs en veel compressie/sidechain.

Back