• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Akai Z4,MPC60 Mk1,DIY SID (moet nagekeken worden)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kevin

Tis niet te gleuven
Kogel is door de kerk de MPC60 gaat eruit het is een heel wrede bak en alleen al mooi om naar te kijken maar voor mij niet praktisch meer..muziek maken komt er niet van omdat ik telkens oogcontact maak met de MPC ;) en ondanks dat hij goed is in wat hij doet is hij voor mijn manier van werken toch te beperkt en i.v.m. met mijn werk is een mobiele oplossing toch beter.
Komt ie dan !

Akai MPC60 mk1 met het 'originele' OS en GEEN geheugenuitbreiding(standaard 5 seconden sampletijd).De diskdrive heeft een scheurtje maar werkt 100% net als de rest en is net storend.Voor de rest in superstaat (al zeg ik het zelf)
Prijs:725 Euro

Akai Z4 In zeer goede staat met 512 MB werkgeheugen,127 (Max) GB HD en de FX kaart ingebouwd.Makkelijk d.m.v. een USB kabel te verbinden aan je kompjoeter om zo de zaak te editten/bouncen in Aksys.
Prijs:525 Euro

DIY SID (Ex Lacertus) is ''af'' maar heeft probleem met volume..heeft maar 1 datapot dus daar ligt het niet aan maar bij waarde van 127 geen geluid maar draai je hem terug tussen 40 & 50 begint hij het te doen..Je krijgt er een extra print bij + een extra SIDchip
Vanwege het 'defect' dus voor de knutselaar voor 135 Euro

Prijzen zijn vraagprijzen...heb je een beter voorstel kom er dan mee ik heb momenteel absoluut geen interesse in een ruil en de spullen zijn in Tilburg af te halen.

Sorry Mods maar ben ff in NL dus vandaar een klein schopje !:D

Hmmm heb concurrentie zie ik met een andere MPC...
Vandaar mijn MPC60 Mk1 voor 675 Euro

Akai Z4 500 Euro

SID word 130 Euro

Geinteresseerde voor de Akai combi.

SID naar beneden voor 120 €

+ Komt een Mackie 1402 Vlz bij voor 260 €

Nog steeds bezig met de Akai combi...

Verder dus nog de SID (zie boven) voor 120 €

En de Mackie met oren (worden niet los verkocht) 225 €

De Z4 en MPC60 zijn weer beschikbaar....

Tevens nieuwe prijzen.

Akai Z4 490 Euro (met 127G HD,512 MB werkgeheugen en FX kaart)
Akai MPC60 Mk1 650 Euro

DIY SID (moet nagekeken worden zie boven) 100 Euro

Mackie 1402 VLZ (met rekoren) 190 Euro

Neutrik Patchbay 30 Euro

Alesis ION (met wat streepjes op scherm niet op het glas maar in de backlight niet storend ziet alles wel duidelijk maar meld het ff + ext in/noise pot heeft soms kuren als je eraan draait maar je kunt ook gewoon de ''data'' pot gebruiken)
Klinkt erger dan het is maar zeg ik het niet is het ook niet goed...
vandaar speciale prijs 400 Euro

Alles in 1 keer kan ook dan word het 1800 Euro en krijg je er een staand quiklock rack bij op wieltjes (ik geloof 20 units)
Er word verder niets verstuurd..alles is te testen en af te halen in Tilburg

Oh ja.....vergeten...ik ben evt. ook geinteresseerd in hoge kwaliteit software/plugins waarvan de licentie over te zetten is
Ik wil namelijk weer helemaal met de laptop aan de gang en zoek het volgende:

Cubase 4 of Audio
Focusrite LiquidMix (die desktop)

Laat die Liquidmix maar....da's vuursnoer...heb ik niet..=(

Nog een schop omhoog !:)

Akai Z4 met 127 Gigabyte HD,512MB Werkgeheugen en FX kaart (dus GEEN outputexpansie) 490 €
DIY SID (moet nagekeken worden) maar + 1 extra SID Chip en een printje voor evt. extra of nieuw project 100 €
Mackie 1402 VLZ (met rackoren) 190 €
Neutrik Patchbay 30 €
Alesis ION (met wat streepjes op scherm niet op het glas maar in de backlight niet storend ziet alles wel duidelijk maar meld het ff + ext in/noise pot heeft soms kuren als je eraan draait maar je kunt ook gewoon de ''data'' pot gebruiken)
Klinkt erger dan het is maar zeg ik het niet is het ook niet goed...
vandaar speciale 400 €

Af te halen in Tilburg...geen interesse in hardwareruil.

Ik weet niet wat het is maar er zijn veel mensen die gewoon niet reageren op een gelezen PB terwijl het zaakje zo goed als rond is..aangezien ik voor 24 September een upgrade wil doen zou ik nog graag wat verkopen dus bij deze is alles weer beschikbaar...

Om het misschien wat lekkerder te maken nog wat foto's en infolinks (alle apparaten zijn meerderjarig dus het mag !)

MPC60 Mk1

MPC60 Mk1

Akai MPC60Mk1 12Bit sampler sequencer,retestrak,dikke punch,4 midi out en 2 midi in,8 mono out en 5 sec (mono) sampletijd rockt gewoon..in zeer mooie staat alleen klein scheurtje in diskdrive maar werkt 100% krijgt er ook nog wat diskette's bij (helaas geen geluiden op een 606 setje na) 650 € (of goed bod)

Roger Linn MPC60 Upgrades
MPC60 Manual als PDF (is directe link)

Attachments

• cimg1296.jpg
    cimg1296.jpg
    20,3 KB · Bekeken: 89
plaatje achterkant

plaatje achterkant

Vanalles en nog wat in elk geval goed voorzien

Attachments

• cimg1294.jpg
    cimg1294.jpg
    29,2 KB · Bekeken: 91
Scheurtje diskdrive

Scheurtje diskdrive

En dan het scheurtje...eerlijk waar hier heb je geen hinder van..hij werkt 100 %

Attachments

• cimg1293.jpg
    cimg1293.jpg
    29,2 KB · Bekeken: 90
Akai Z4

Akai Z4

Mooie sampler vind hem zelf ondergewaardeerd ten opzichte van de S5000.
Dikke 24/96 sampler met 512MB geheugen (max) en 127GB (max) HD tevens met FX kaart uitgerust.
In nette staat alleen de bovenkant zitten krassen maar in een rek zie je het niet.Is aan te sturen met Aksys via USB (samples saven etc.)de mijne heeft GEEN output expansie!

Manual dan kan je lezen wat hij kan.. (directe link)

En uiteraard een foto:

Attachments

• cimg1299.jpg
    cimg1299.jpg
    25,7 KB · Bekeken: 89
Hmmm kan niet wijzigen maar die link werkt niet..staat in iedre geval op Akaipro.com en dan archives..

Hier nog een foto van de bovenkant:

Attachments

• cimg1304.jpg
    cimg1304.jpg
    15,5 KB · Bekeken: 91
Nieuwe spullen en nieuwe prijzen...

Akai MPC60 Mk1 600 €

Akai Z4 475 €

DIY SID + extra Chip en printje 90 €

Alesis ION 400 €

Mackie 1402 VLZ met rekoren 175 €

Sequential Circuits Prophet 2000 130 €

Nanoloop (ik geloof v1) kan hem niet meer testen heb geen geen gameboy meer dus....40 €

Heb hier nog ergenes in een schoendoos een dode TR-606 liggen de casing is beschadigd en van binnen klopt het ook niet allemaal...aangezien er iemand mij voor is geweest met soldeerprutswerk..zitten nog wel knoppen en vanalles bij + evt. voor de reparateurs onder ons chips etc.Ik heb er ook nog het tasje bij.
Ik zat te denken aan 90 € maar heb je een beter bod laat het me dan ff weten..

:) Over alles valt te praten en een bod doen mag altijd op 1 of meerdere dingen,de SID,Nanoloop en 606 onderdelen kunnen evt.verstuurd worden na betaling.De rest vind ik zelf dusdanig groot of ongemak dat ik ze niet wil versturen + je kunt in mijn ogen beter even testten dan dat er straks wat fout gaat.

voor aanvullende info zie de eerdere berichten..zal zo nog wel wat extra foto's plaatsen maar hier alvast het schermpje van de ION met de instelling zodat je het minste last hebt van die streepjes..

Attachments

• cimg1298.jpg
    cimg1298.jpg
    14,6 KB · Bekeken: 92
Met contrast wat lichter zie je streepjes

Met contrast wat lichter zie je streepjes

Zo hoort het niet dus...als je LCD contrast op 106 zet krijg je dus de vorige foto,prima mee te werken dus hieronder zie je het met contrast op 71 (en hogere waarden als 106 worden dus de strepen donker) zoals ik zei en je zelf kan zien is dit geen enkel probleem zolang je contrast maar op 106 laat staan..

Attachments

• cimg1310.jpg
    cimg1310.jpg
    13,2 KB · Bekeken: 89
Nanoloop

Nanoloop

De Autobots vinden hem ook geweldig !

Attachments

• cimg1354.jpg
    cimg1354.jpg
    231,8 KB · Bekeken: 99
Om het voor de foto's wat overzichtelijker te houden heb ik veel foto's online gezet op een aparte pagina..hier is de LINK FOTOPAGINA :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back