• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Akai Z4,MPC60 Mk1,DIY SID (moet nagekeken worden)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Mackie is VERKOCHT
Akai MPC60 Mk1 600 €
Akai Z4 475 €
DIY SID + extra Chip en printje 90 €
Alesis ION 400 €
Sequential Circuits Prophet 2000 130 €
Nanoloop (ik geloof v1) kan hem niet meer testen heb geen geen gameboy meer dus....40 €

Foto's

Mackie is VERKOCHT
TR-606 Onderdelen (GERESERVEERD)
DIY SID + extra Chip en printje 90 € (GERESERVEERD)
Akai MPC60 Mk1 550 € (kom er net achter dat de disk niet soepel in drive gaat..werkt wel)
Akai Z4 475 €
Alesis ION 400 € (heb me laten vertellen dat alle ION's last hebben van die streepjes..laat me weten als dit niet zo is)
Sequential Circuits Prophet 2000 110 € (foto's nu in album)
Nanoloop (ik geloof v1) kan hem niet meer testen heb geen geen gameboy meer dus....40 €

En er komt bij een quiklok rek (staand op wieltjes) zit een extra plaat bij om wat op te leggen,een ''blind'' raster en de nodige boutjes en moertjes zitten wel wat krassen op vandaar voor de prijs van 75 € (bod is welkom en af te halen in Tilburg)

Dus ook weer fotoupdate (Prophet en Rack toegevoegd)
LINK

Mackie is VERKOCHT
Akai MPC60 Mk1 (GERESERVEERD/VERKOCHT)
Akai Z4 (GERESERVEERD/VERKOCHT)
TR-606 Onderdelen (GERESERVEERD/VERKOCHT)
DIY SID + extra Chip en printje 90 € (GERESERVEERD/VERKOCHT)

Blijft er dus over

Alesis ION 400 € (heb me laten vertellen dat alle ION's last hebben van die streepjes..laat me weten als dit niet zo is)
Sequential Circuits Prophet 2000 110 € (foto's nu in album)
Quiklok rek (staand op wieltjes) 75 €

Een goed bod mag ook of ruil tegen GOEDE software waarvan de licentie is over te zetten.

KIEKJES

Ben vanavond en morgen weer thuis dus nog ff een kickje...:)

Heb zoiezo het rek en de ION nog,sid/606 mpc en z4 zijn gereserveerd.

Te duur doe dan een bod.

M.v.g.Kevin

Update:

Prophet 2000 VERKOCHT
Alesis ION VERKOCHT
TR606 onderdelen
DIY SID VERKOCHT
Neutrik Patchbay VERKOCHT
Nanoloop VERKOCHT
Mackie 1402 VERKOCHT

Quicklok Rek is GERESERVEERD
Akai MPC60 en Akai Z4 GERESERVEERD

Thread mag wat mij betreft op slot alles is zo goed als verkocht is alleen nog kwestie van ophalen...:verkoght:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back