MonoTron
Initiating Sequence..
In de verkoop want ik doe er toch te weinig mee.
Akai S2000 75 euri
Zonder output kaart, die gaat in m'n mpc. Verder in prima staat, met originele handleiding. 32 mb
Alesis 3630 75 euri
Prima compressor. Een rackoortje is afgebroken links onder. Kan verder nog prima opgehangen worden. Ook zit het aan/uit knopje los van binnen, dus daar zit nu een stukje tape overheen, zodat ie er niet uitvalt.
Werkt prima
Ibanez DM500 50 euri
Leuke oude digitale delay. Gebruik 'm niet omdat ik eigenlijk altijd m'n tape delay gebruik. Er zit wat ruis op 1 van de twee uitgangen en de volume pot kraakt wat. Verder oke! Ik heb wel wat met de trimpots zitten kutten, dus staat niet meer in normale stand. Is nu leuk te gebruiken als bitcrusher!
Deze DM500 heeft trouwens rackoren, dus is zo op te hangen in je rackje!
Spullen worden liever niet opgestuurd.
Ik sta zeer open voor een ruil. Het maakt me niet zoveel uit wat, doe maar een voorstel. Bijbetaling van welke kant dan ook is ook geen probleem
Waar ik iig naar op zoek ben is:
- een pci geluidskaart met adat
- een tr-606
- een TC electronics M350
- een MS10 / MS20
- Een goede microfoon
- Een electrische gitaar
Dusch.....
foto ibanez en alesis:
Akai S2000 75 euri
Zonder output kaart, die gaat in m'n mpc. Verder in prima staat, met originele handleiding. 32 mb
Alesis 3630 75 euri
Prima compressor. Een rackoortje is afgebroken links onder. Kan verder nog prima opgehangen worden. Ook zit het aan/uit knopje los van binnen, dus daar zit nu een stukje tape overheen, zodat ie er niet uitvalt.
Werkt prima
Ibanez DM500 50 euri
Leuke oude digitale delay. Gebruik 'm niet omdat ik eigenlijk altijd m'n tape delay gebruik. Er zit wat ruis op 1 van de twee uitgangen en de volume pot kraakt wat. Verder oke! Ik heb wel wat met de trimpots zitten kutten, dus staat niet meer in normale stand. Is nu leuk te gebruiken als bitcrusher!
Deze DM500 heeft trouwens rackoren, dus is zo op te hangen in je rackje!
Spullen worden liever niet opgestuurd.
Ik sta zeer open voor een ruil. Het maakt me niet zoveel uit wat, doe maar een voorstel. Bijbetaling van welke kant dan ook is ook geen probleem
Waar ik iig naar op zoek ben is:
- een pci geluidskaart met adat
- een tr-606
- een TC electronics M350
- een MS10 / MS20
- Een goede microfoon
- Een electrische gitaar
Dusch.....
foto ibanez en alesis: