• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Akai S2000, Alesis 3630, Ibanez dm500

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

MonoTron

Initiating Sequence..
In de verkoop want ik doe er toch te weinig mee.

Akai S2000 75 euri
Zonder output kaart, die gaat in m'n mpc. Verder in prima staat, met originele handleiding. 32 mb

Alesis 3630 75 euri
Prima compressor. Een rackoortje is afgebroken links onder. Kan verder nog prima opgehangen worden. Ook zit het aan/uit knopje los van binnen, dus daar zit nu een stukje tape overheen, zodat ie er niet uitvalt.
Werkt prima

Ibanez DM500 50 euri
Leuke oude digitale delay. Gebruik 'm niet omdat ik eigenlijk altijd m'n tape delay gebruik. Er zit wat ruis op 1 van de twee uitgangen en de volume pot kraakt wat. Verder oke! Ik heb wel wat met de trimpots zitten kutten, dus staat niet meer in normale stand. Is nu leuk te gebruiken als bitcrusher!
Deze DM500 heeft trouwens rackoren, dus is zo op te hangen in je rackje!

Spullen worden liever niet opgestuurd.

Ik sta zeer open voor een ruil. Het maakt me niet zoveel uit wat, doe maar een voorstel. Bijbetaling van welke kant dan ook is ook geen probleem

Waar ik iig naar op zoek ben is:
- een pci geluidskaart met adat
- een tr-606
- een TC electronics M350
- een MS10 / MS20
- Een goede microfoon
- Een electrische gitaar

Dusch.....

foto ibanez en alesis:

Attachments

• pict2906.jpg
    pict2906.jpg