Winkel waar ze SH32 nog verkopen ...

PrayersForRain

Ouwe rot
Hoi Forummers,

Ik ben op zoek naar een winkel in Nederland of België waar ze de Roland SH32 nog verkopen tegen een degelijke prijs. Misschien heeft er één van jullie ergens nog in een hoekje eentje zien staan dus als het zo is laat het me dan weten aub. Musicstore Leeuwaarden heeft er nog één maar 550 euro vind ik wat teveel voor deze module. Alle info is welkom :D Thanks,

Pfr.

Inderdaad, da's wel erg duur daar in Leeuwarden...laat ze maar lekker naar het plafond blijven staren in die winkel

maar waarom niet 2e hands.....200 en nog wat Euro is dan toch een heel leuke koop....en zeer wel mogelijk...

Murc :eureka:

Heb de mijne destijds nieuw bij feedback gekocht voor 250 of iets dergelijks. Best krachtig synthje voor dat geld.

Zonde dat er was design fouten in zitten (Arp die niet goed synct, crippled sound engine bij OSC sync etc).

Maar kan echt een dijk van een sound uiitkomen hoor!

De SH32 is echt een leuke synth voor dat geld, zeker als je nog niet zo bekend bent met synthese. Ik heb 't daar op geleerd, zeg maar. De arpeggiator is ook erg tof, zeer uitgebreide patterns en zo.
Dat ding bij Music Store Leeuwarden staat er al een jaar of 4 voor de zelfde prijs volgens mij. Misschien kun je wat afdingen bij Lars...;)

Thanx for the tips, guys, maar ik zou graag er eentje nieuw hebben dan heb ik nog de garantie vanuit de winkel. Ze gaan tweedehands al vlug over de 200 euro terwijl ze een aantal jaren geleden gedumpt zijn bij sommige winkels voor 199,-. Ik heb al proberen afdingen bij Musicstore maar ze wilden niet lager gaan dan 500 euro. Dus als er iemand nog zo'n SH32 tegenkomt ... let me know! Thanx,

Pfr.

Hier in Hengelo staat er ook 1tje bij Huigens geel te worden in de Vitrine, mag voor de speciale prijs van 450 euri weg.
:Z

Ah, die ga ik eens een mailtje sturen ofdat ze niets van de prijs kunnen afdoen of zo. Thanks for the tip!

Origineel geplaatst door PrayersForRain
Ah, die ga ik eens een mailtje sturen ofdat ze niets van de prijs kunnen afdoen of zo. Thanks for the tip!

Niks te danken maar ik geef je bijzonder weinig kans. :)

Thanks Sharky & Devon-Miles, maar ik ben op zoek naar een eerstehands :D . Ik ben eens benieuwd naar de reactie van Huigens.

joh gek, koop gewoon 2e hands!

koop je met die 300 nog iets anders leuks!
Gewoon goed testen bij het ophalen.

:dj:

Bedankt voor je mening Alex Omega maar ik blijf bij mijn standpunt: ik zoek dus een winkel waar ze een EERSTEHANDS SH32 te koop hebben (en liefst voor zo weinig mogelijk :D ). Thanks :D :D :D

ze zijn 200 2ehans en er zijn nog maar een enkele nieuwe in omloop..

jij denk dat je een nieuwe kan kopen voor 200.. nou nou vast wel dan he aangezien ze niet meer gemaakt worden valt er ook niks meer te dumpen na een tijdje..

2ehans met garnatie is dan niks mis mee lijkt me..

Allemaal bedankt voor de hulp maar ik ben deze topic begonnen omdat ik dus een winkel zoek waar ze nog de SH32 verkopen. Dus als iemand me daarmee kan helpen ... Ik zoek dus geen tweedehands of dergelijke. Thanks.

Weet er nog iemand een winkel waar ze nieuwe T-fords verkopen voor de originele nieuwprijs (iets van $400,-?).
Zonder gekheid: volgens mij probeert iedereen je vooral te helpen, maar je stelt natuurlijk wel een verdomd moeilijke vraag.

Back