Bij Huigens hebben ze de SH32 nog en de prijs is ginder 329 euro. Ik heb hem dan maar direct voor die prijs gekocht . Je ziet maar als je blijft zoeken lukt het soms toch nog. Hartelijk bedankt forummers voor de tips (vooral van The Q). Nu nog op zoek naar een winkel waar ze nog nieuwe TB303's verkopen , lol. Pfr.
Thanx man! Volgende week zou ik hem moeten ontvangen ... Ik kan haast niet wachten om ermee te spelen. Tja, ik heb geluk gehad met de prijs zeker? Ik heb niet moeten afpingelen ... waarschijnlijk wilden ze ook vanaf. Lucky me . Pfr.
Origineel geplaatst door PrayersForRain Bij Huigens hebben ze de SH32 nog en de prijs is ginder 329 euro. Ik heb hem dan maar direct voor die prijs gekocht . Je ziet maar als je blijft zoeken lukt het soms toch nog. Hartelijk bedankt forummers voor de tips (vooral van The Q). Nu nog op zoek naar een winkel waar ze nog nieuwe TB303's verkopen , lol. Pfr.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.