Winkel waar ze SH32 nog verkopen ...

Bij Huigens hebben ze de SH32 nog en de prijs is ginder 329 euro. Ik heb hem dan maar direct voor die prijs gekocht :D :D :D . Je ziet maar als je blijft zoeken lukt het soms toch nog. Hartelijk bedankt forummers voor de tips (vooral van The Q). Nu nog op zoek naar een winkel waar ze nog nieuwe TB303's verkopen :D :D :D , lol. Pfr.

Zelf kreeg ik het vorig jaar niet mee onder de 470... wispelturige lui zijn het altijd al geweest.

Ik gun het je van harte en wens je veel plezier met het bakkie.

Thanx man! Volgende week zou ik hem moeten ontvangen ... Ik kan haast niet wachten om ermee te spelen. Tja, ik heb geluk gehad met de prijs zeker? Ik heb niet moeten afpingelen ... waarschijnlijk wilden ze ook vanaf. Lucky me :D . Pfr.

Origineel geplaatst door PrayersForRain
Bij Huigens hebben ze de SH32 nog en de prijs is ginder 329 euro. Ik heb hem dan maar direct voor die prijs gekocht :D :D :D . Je ziet maar als je blijft zoeken lukt het soms toch nog. Hartelijk bedankt forummers voor de tips (vooral van The Q). Nu nog op zoek naar een winkel waar ze nog nieuwe TB303's verkopen :D :D :D , lol. Pfr.

Weet je..ik snap HELEMAAL niets mer van het concept winkel..???

Wie komt er nog weleens in en winkel...ik dus niet..ook niet voor kleding , de bakker etc tec.

Okay ga gewoon wel naar een supermarkt..geef ik toe....

en waarom..omdat ik niet continu beledigd wil worden..

MURC winkel hater....

Back