zag m vandeweek nog voorbijkomen voor minder dan $800, $780 of zo.
ebay usa is waar je kan kijken, worden wekelijks aangeboden, brengen weinig op, lage dollar.
daar zijn er b;ijkbaar al wat menwen op uitgekeken
ik heb er al een paar gezien ja.....weet alleen niet wat ik van ebay moet denken.Heb al eens vinyl gekocht dat ik nooit terecht heb zien komen.Zal me eens verdiepen in wat je rechten zijn en de veiligheid e.d.
Zag er ook één die je van een winkel in Amerika kon kopen voor 900 dollar.Misschien voor de veiligheid dan die 100 dollar meer betalen.....
Origineel geplaatst door Grooveron en daarbij de porto kosten de de invoer+BTW en je zit weer boven de 1000 euro zonder garantie etc.
Ik heb een nieuwe voor je voor € 1149.--
ron, ik vind je aanbieding top en zeker de moeite van het overwegen waard, maar je zit met transport, invoer en btw op een tweedehands phatty echt niet zomaar boven de 1000 euro.
gisteren een tribute edition voor net over de 800 dollar, is minder dan 600 euro, komt 100 euro verzenden bij. douane op basis van 500 dollar, ben je voor 800 euro klaar. is zo'n tweederde van jouw zeer goede nieuwprijs, om van de concurrentie maar te zwijgen. het lijken me allebei goede deals....nieuw of gebruikt, is maar net wat je wilt.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.