mixer window omspannen

Funky Dee

Virus griep
Hallo,

ik heb 2 beeldschermen en Cubase en een project met tachtig kanalen (weet ik veel hoeveel)

Nou wil ik m'n mixer over de 2 beeldschermen verspreiden om een mooi overzicht te krijgen, maar dat gaat niet. Hij springt steeds naar 1 scherm terug (= zwaar irritant :stupid )

Weet iemand waar ik dit in kan stellen? Bij m'n nVidia bureaublad wizard kan ik het niet vinden

Maar internet explorer kan ik wel over de 2 schermen uitsmeren, dus dan moet het aan cubase liggen :confused:

iemand?

Ik heb Cubase zelf uit getrokken over 2 schermen en wil nou die mixer ook uitrekken over die 2 schermen. Volgens mij ging dat eerst wel, maar nou dus niet meer

Je kan het wel bij je nVidea instellingen aanpassen. Maar het zit ergens verborgen. (Of je hebt nieuwere software nodig)

Maar je kan ook mixer views aanmaken zodat je alleen de kanalen die je wilt mixen kan zien.
Al dan niet verspreid over 2 aparte windowtjes. Hier is al eerder in het kort aangegeven hoe dat kan. (Handleiding is daar niet echt duidelijk over vind ik zelf.)

Back