Linndrum @ Marktplaats..

linndrum pedis

linndrum pedis

D'r staat er nog eentje: advertentie 11278079513, koopje voor maar 1250 ;).

Patrick.

Tsss, wat denkt die gast wel niet?
Doorgaans zijn de mensen die op zoek zijn naar zo een apparaat, goed op de hoogte van de huidige prijzen.
1250,- euro betaal je voor een LM1 misschien..

en toch..

en toch..

:D

Attachments

• linndrum.jpg
    linndrum.jpg
    35,5 KB · Bekeken: 95
het kuttige is dat ze zo ongelooflijk weinig langskomen

een leipige vettige super swingende bak is t

ik schrik niet van 650 euro iig

Heb die van mijn toen gekocht van Eric in Utrecht voor 500 euro geloof ik. Wil die mod hebben voor de kick enzo. Ding van mij is van Saskia en Serge geweest. Postcode staat er nog in!

Maar 1250 euro... neu. Dat nooit.

En 650 is ok! Zit flightcase bij ey. Nie vergeten.

van denk ik dezelfe erik heb ik dus een mxr drumachine gekocht met storing = nu nog stukker ...corossie...tsja wist waar k aan begon
no haardfeeling 2 erik
mxr 185 [check voor pix zoek machine hiero ]
= ook een linn...machine lijkt op deze orange/black linndrumachine klinkt erg goed ,..met wooden sides en schuiven ,....:z

linn rules

Ik heb contact gehad met de adverteerder, want ik werk toch in Amsterdam, maar me toch bedacht. Voor 650 krijg je niet moduleerbare analoge filters, de bekende shuffle play, triiger en cv ingangen, maar geen standaard midi, dus ook geen midi data dump (wel te koop bij Forat,) geen velocity, een klein display enz... Ik houd het dus maar op mijn samples uit de ASR-10. Met die 650 kan ik andere leuke dingen doen.

Origineel geplaatst door R-ond
van denk ik dezelfe erik heb ik dus een mxr drumachine gekocht met storing = nu nog stukker ...corossie...tsja wist waar k aan begon
no haardfeeling 2 erik
mxr 185 [check voor pix zoek machine hiero ]
= ook een linn...machine lijkt op deze orange/black linndrumachine klinkt erg goed ,..met wooden sides en schuiven ,....:z

linn rules

WIl je dat ding niet kwijt...?

Je hebt samplers met analoge filters die een fractie kosten. En swing programmeer je ook met een x0x.

Back