• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

opruiming;mixer, fx, synths, defecten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Soul C

gecalibreerde soul augurk
ik wil een aantal dingen weg doen die ik niet vaak meer gebruik en omdat ik m'n setup ga veranderen :

-behringer mixer mx 1804x , 6x mono 4x stereo 4band eq +2 x aux per kanaal
ales werkt prima, helemaal kraakvrij enzo. 100 euro
voor specs, zie : http://www.behringerdownload.de/MX1804X/MX1804X_NED_Rev_A.pdf

-kawai k1m + ramkaartje+adapter, het zou kunnen dat de backup batterij vervangen moet worden, voor de rest prima, 60 euro

-evolution evs1, paar digits in display doen het niet. zeer apart ding, aleen te editten met een atari
of een pc met steem en een editor (allebei gratis te downloaden) deze is echt een freakmachine, gebruik 'm te weinig
maar wil hem eigenlijk niet kwijt, vandaar de prijs: 75 euro :engel:

-casio vl1, dadada moet je er dan altijd bij zetten. batterijklepje mist,werkt en ziet er verder goed uit. 2 tientjes.

-2 maal melos tape echo, 1 goed, 1 defect, 1 cartridge, moet wel even verse tape in. samen 50 euro.

-zoom 505, gitaar fx, nog even zoeken naar adapter, 30 euro

-"vintage" audio versterker, sharp sm1144, klinkt (in mijn oren altans) ongekleurd, met alle verloopkabels(din>tulp) 40 euro

-vaag plastic luchtorgel op 220 met interne pomp, merk bontempi, 7,50

-yamaha sy 22, helemaal gaaf. alleen ruilen voor een tg33

defecte bakkies :

-zoom 2020, gitaar fx, behuizing nog goed, probleem onbekend maar ik denk niet meer te maken, 5 euro

-ibanez ddl, delay/loop pedaaltje. ik heb me dagenlang klote gevoeld toen ie ermee ophield, was echt een zeer goed ding,
nadien alleen nog maar gestabilizeerde adapters gebruikt. 1 afgebroken knop, verder nog mooie behuizing
voor de verzamelaar ofzo, let wel: niet reparabel ! 7,50

-yamaha rx8, 80ties drumcomputer.ooit kapot gekocht, waarschijnlijk is de firmware gewist, doet dus niets.
van boven nog normaal, ik heb de bodem discreet open gewerkt, zodat ie nog als kraakdoos te gebruiken is :).7,50

-revox g36, buizenbandrecorder,ik denk een kapotte elco, en 1 kanaal was dacht ik niet zo best. motoren nog okee.
veel mee gefreakt toen ie het nog deed (tape echo), gratis ophalen voor iemand die er echt zin in heeft om 'm op te lappen

dit is het even voor nu, komt vast nog wel meer bij, ik twijfel nog of ik wat gecircuitbende dingen weg ga doen.
ben altijd in voor een leuke ruil, met of zonder bijbetaling . dingen waar ik speciaal interesse voor heb zijn :

-behringer ultrafex,-yamaha QY8 om te benden, -roland alpha juno, -een springverb, -noisegate altijd welkom,
-pem 469 half inch tape, -bbd delay, -roland s330 systeemfloppy, -fx pedaaltjes, -wat anders leuks

okee, de mixer en de g36 zijn gereserveerd,

komt nog bij een soort open patchbay, eigenlijk vooral handig voor iemand die op zoek is naar zware kwaliteit
jack connectors met veel schakelmogelijkheden, doe maar 12,50

voor de overige defecte bakkies, de rx8, ibanez ddl, zoom2020 ; pakketprijs 10 euro of zakkie wiet,
en het plastic luchtorgel gratis erbij

overigens qua ruil ben ik ook altijd in voor gare gear, hoe verrotter hoe liever, hoef ik me ook niet
schuldig te voelen met circuitbenden. kapot en lelijk mag. moet zelfs ! lever maar in, ik maak er weer wat
leuks van, en jij hebt er weer een mooie kawai of vl tone bij

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back