[snippet] Ja hoe noem je dit nu weer?

Missing Links

Ouwe rot
Laten we het houden op een instrumentale-jazzy-offbeat-electronische-hiphop-beat

Ofzo.

Ik ben even aan het spelen geweest met mijn NL3. Wat een bak vol inspiratie is dit toch! kan zoveel meer mee dan trance en techno maken...

Wat vinden de liefhebbers hiervan? http://www.missinglinks.nl/NL3.mp3

Personeel:

Beat: MPC2000XL
Subbas: S950
Bas + Synths: Nord Lead 3
Rhodes: Yamaha Motif

NB: deze track is nog helemaal niet gemixed! Gewoon direct de output van mijn MOTU opgenomen... willen alleen dit ding even snel met jullie delen.

Mja sorry maar vind t nogal nietszeggend eigenlijk....
Beetje gepiel ofzo...

sorry :biertje:

de track is té traag, zet h'm zekers 10 Bpm sneller;
Verder heb ik de indruk dat je de ritmesectie moet quatiseren, maar wellicht is het dat het zo traag staat?

Vind hem wel leuk, alleen zou ik het melodietje aan het einde wat pakkender maken. Vind het rhodes geluidje lekker....:)

Ik vind hem eigenlijk helemaal niet te traag... dat hoort juist wel bij deze muziek, lekker chill zeg maar.

Rhodes geluid vind ik cool, goeie akkoorden wel.
Subbas geluid slaat nergens op en ligt alles behalve "in de mix", maar je zegt zelf al dat je het nog af moet mixen.
Hoe vet de NL3 ook is, hoor ik het hier niet terug! Beetje slappe dunne synths met behoorlijk slechte melodielijnen, vooral die arpeggiator die op één noot blijft hangen kan echt niet.

Over het algemeen ben ik het met Bass eens: het is gewoon een beetje gepiel!

Ik snap wel dat het op het moment superleuk en inspiratievol werken is en dat je zo enthousiast raakt dat je het ons wilt laten horen, maar in het vervolg zou ik je willen aanraden eerst eens een betere mix en arrangement te maken, zodat je ook echt wat kan laten horen.

En prik vooral door je eigen inspiratie heen: denk bij jezelf als je super enthousiast raakt: "Is dit nu werkelijk goed, of kan het misschien nog veel beter?" -> "Wat zouden anderen hiervan vinden die op het moment niet in een vol-enthousiast stemming zijn?" -> "Denk ik dat ik dit over een jaar ook nog zeer goed vind?"

Kortom, goede Rhodes partij, slechte synths/melodielijnen, slappe mix...
Verbeter deze punten en verras ons!!!!!!

hmm... heb nog eens even geluisterd en was denk ik inderdaad iets te snel te enthousiast met online gooien.

haha :P

ik ga nog even aan de slag want dit stelt inderdaad echt nog geen reet voor...

thanks voor de specifieke comments. kan ik wel wat mee.

voor nu:

:slotje:

och zou best willen, maar heb geen eigen website om mn eigen spul te uploaden....
en heb niet veel zin om me te moeten registreren voor zon suffe uploadsite...

dusss..... andere suggesties?

Kan de webpagina niet vinden
HTTP 404
Meest waarschijnlijke oorzaken:
U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.
Als u op een koppeling hebt geklikt, is deze mogelijk verouderd.

Mogelijke acties:
Geef het adres opnieuw op.

Ga terug naar de vorige pagina

Ga naar en zoek de gewenste informatie.

Back