softwarematig uit naar in doorlussen

MadDonna

Juventus nieuwste fan
Is dat mogelijk? Ik heb namelijk een programma wat door Digital musician gebruikt wordt, wat geen gebruik kan maken van externe plug-ins zoals vst en au. Ik wil Guitar rig gebruiken als effecten voor dat digital musician. Nu bestaat er van Guitar Rig een stand alone versie.

Is het mogelijk om de "out" softwarematig te koppelen met de "in" van DMR (Digital Musician Recorder)?

Wat natuurlijk wel kan is om Guitar Rig op mijn pc te laten draaien en de uit poort van mijn geluidskaart aan te sluiten op de in poort van mijn Mac, maar dat lijkt mij ietwat omslachtig.

chips, dat is pc-only.

Yes, dit is wat ik zoek, thanx.

Ik heb wel pc's maar daar game of programmeer ik alleen maar op. Mijn mac is mijn muziek machine.

ik bedoelde eigenlijk meer ook softwarematig je pc laten denken dat er meer outputs zijn
maar alles gewoon binnen de pc houden dus zonder geluidskaart met erg veel outputs toch veel sporen kunnen uitsturen in zonder het ook maar naar buiten te laten gaan meer sporen opnemen.

Je wil gewoon de audio out van, guitar pnemen in een aander prog.?
kan je net gewoon het geluid direct softwarematig opnemen ?...ik heb geen mac maar bij windows is het simpel een kwestie van de wave mixer aan te vinken in de rec . tab ...denk dat dat bij ook wel mogelijk moet zijn ...of versta ik dit weer helemaal verkeerd .?

Origineel geplaatst door virkaz
ai.... 8o)
Bedoel daar niks mee, maar er is geen Mac versie. Voor de record: ook geen C64/Amiga of Atari ST/TT/Falcon versie

Back