SSm chips van ebay, te vertrouwen?

Daredevil

Stamgast
Op ebay zag ik onlangs (afgelopen) dat er SSM chips werden aangeboden.
Objectlocatie: HongKong. Mochen ze nog een keer langskmen, is dit te vertrouwen?
Heeft iemand hier ervaring mee? Wat an er fout gaan bij het kopen van deze chips?
Ze werden toch net meer gemaakt?

van hongkongsuperseller?
het schijnt dat de ssm2044 die hij levert gewoon goed is.
in het forum van ucapps.de zitten mensen die ze hebben gekocht.
maar er gaan ook mindere verhalen over omgestempelde chips enzo.

Origineel geplaatst door etaoin
De 2044's van chipforbrains zijn in ieder geval goed. Die heb ik zelf een keer bij hem gekocht.

same here :)

chipforbrains zeer OK. heeft tegenwoordig ook mooie setjes cems (die van de p5,obxa of ob8)
aan een redelijke prijs. je ziet wel dat ze nog niet OP zijn!!!
ook bij honkongsupperseller reeds ssm2044 gekocht die 100% ok waren.

Thanks.

chipforbrains is door zijn voorraad heen. Ik kreeg een link met een 6 tal ssm chips. toen ik op ebay zelf zocht kon ik de aanbieding niet vinden :?

Ik heb net onderdelen gekocht bij chipforbrains...eens even kijken wat dat oplevert

Ik heb een aantal weken geleden Juno-60 schakelaars gekocht bij chipforbrains. Die zijn keurig aangekomen en waren prima. Maar waarschijnlijk had Cy er nog wat over want vorige week kwamen er nog twee, met een complimentary LED-lampje erbij. Netjes hoor...

Origineel geplaatst door etaoin
Ik heb een aantal weken geleden Juno-60 schakelaars gekocht bij chipforbrains. Die zijn keurig aangekomen en waren prima. Maar waarschijnlijk had Cy er nog wat over want vorige week kwamen er nog twee, met een complimentary LED-lampje erbij. Netjes hoor...

zoiets verwacht ik ook...feedback zag er goed uit dus zal wel goed komen...Hij hoeft niks extras op te sturen van mij... :-)

Wat betekenen 5 rode sterren naast me username trouwens?
Dat ik een kud-user ben?

Ik ga die SSM chips wel halen bij die CFB. Verpakt ie het zo dat het door de brievenbus past of wordt het een pakketje?

Ik heb geen ID meer en als ik dan moet gaan ophalen bij het postklantoor... aiaiai..

Origineel geplaatst door Daredevil
Wat betekenen 5 rode sterren naast me username trouwens?
Dat ik een kud-user ben?

Ik ga die SSM chips wel halen bij die CFB. Verpakt ie het zo dat het door de brievenbus past of wordt het een pakketje?

Ik heb geen ID meer en als ik dan moet gaan ophalen bij het postklantoor... aiaiai..

pas maar op ik kreeg laats een boete voor het niet hebben van een id..50eu

Ja, het past door de brievenbus, maar chipforbrains verstuurt alles aangetekend, dus je moet wel thuis zijn.

Back