hallo mensen!.. ik ben op zoek naar een nummer.. heb voor de rest eigenlijk maar minimale info erover maar mischien zit er iemand tussen die zegt "eureka! k weet wat ie bedoeld!".. en daar hoop ik dan maar op
..
ik hoorde t op een feest een week of wat terug en tis voor de rest eigenlijk over t algemeen niet helemaal mijn muziek maar deze zit nouw al sinds dat ik van dat feest afben door me hoofd heen te stuiteren en ik ben eigenlijk toch wel benieuwd hoe die nouw ging..
t was een soort van electro herrie.. een beetje in de trand van t nummer van deze thread: [track] oude electro liefhebbers??.. maar toch compleet anders., maar wel van die electro dingen en vocoders erdoorheen enzo.. (hetzelfde genre bedoel ik dus
) en door t nummer heen waren 2 normaal gesproken zinnen door waarschijnlijk een best wel knappe vrouw
.. maargoed:
"i am a scientist. . . . . i am a scientist. . . . . working in the labratory..." en dan zo'n stoer deuntje eronder.. tuuttududuutpeptuutpeptuutpeptuut... ja daar word t waarschijnljk ook niet echt duidelijker door..
maar zo ging die wel
.. desondanks hoop ik toch op dat ene figuur die t ken vertellen.. in ieder geval bedankt!!
.. mazzel! dr00p
.. ik hoorde t op een feest een week of wat terug en tis voor de rest eigenlijk over t algemeen niet helemaal mijn muziek maar deze zit nouw al sinds dat ik van dat feest afben door me hoofd heen te stuiteren en ik ben eigenlijk toch wel benieuwd hoe die nouw ging..
t was een soort van electro herrie.. een beetje in de trand van t nummer van deze thread: [track] oude electro liefhebbers??.. maar toch compleet anders., maar wel van die electro dingen en vocoders erdoorheen enzo.. (hetzelfde genre bedoel ik dus
) en door t nummer heen waren 2 normaal gesproken zinnen door waarschijnlijk een best wel knappe vrouw
.. maargoed:"i am a scientist. . . . . i am a scientist. . . . . working in the labratory..." en dan zo'n stoer deuntje eronder.. tuuttududuutpeptuutpeptuutpeptuut... ja daar word t waarschijnljk ook niet echt duidelijker door..
maar zo ging die wel
.. desondanks hoop ik toch op dat ene figuur die t ken vertellen.. in ieder geval bedankt!!
.. mazzel! dr00p
damn ik blijf m grappig vinden die track !

.. maarja.. zijn maar weinig mensen van wie ik dat wel vind...