KS-4/5 user-demo

Yoozer

vorbei
omdat novation vrij traag is met 't maken van demootjes voor hun nieuwe producten (zie titel) heeft een gebruiker dus even zelf het heft in de handjes genomen. en hier is een mp3-tje voor de geinteresseerden.

http://www.rapaccioli.freeserve.co.uk/Covenant_KS_demo.mp3

niet door mij gemaakt overigens, maar ik zag al een paar mensen reikhalzend uitkijken naar 't ding en ik vind 'm zelf eigenlijk ook wel leuk, dus heb je nu ook een idee hoe 'ie klinkt. :)

vet!

vet!

bedankt zeg!
ik heb zelf de k-station [erg vet vind ik zelf. [ok, de virus c is vetter maarja ook vet [not] voor je bankrekening :)]
maar ik vind deze toch wel een tikkie beter klinken !

ik denk dat dit wel een klapperke gaat worden voor novation.
4octaafs voor maar 1000 euro en VA. en al die andere opties. tja. vetje
leuk voor het delen van de demo!

mw

die a/k/ks station zijn idd aardige dingen met veel mogelijkheden, alleen de lfo is niet ideaal, alle drie de oscilators moet je apart afstellen en je kan dus niet met 1 knopje lekkere lfo dingen doen helaas , maar wat wel leuk is is dat erop de ks-station een oneshot zit op de lfo , die dus de lfo maar 1 keer triggert is wel leuk en kan ook weer goed gebruikt worden in combinatie met je envelopes als die envelopes al gebruikt zijn voor andere dingen hehehe, dus zeker een leuk ding!

vind deze demo verschrikkelijk! maar ik ben dan ook geen trance-club-head....ik haalde bij mijn demootje er toch hele andere klanken uit..vet bakkie hoor..als de belastingdienst nou es effe snel meewerkt wordt het mijn volgende aankoop als vervanger voor mijn oude trusty kawai K1 mk2.

Olaf

?

?

Origineel geplaatst door endonyx
die a/k/ks station zijn idd aardige dingen met veel mogelijkheden, alleen de lfo is niet ideaal, alle drie de oscilators moet je apart afstellen en je kan dus niet met 1 knopje lekkere lfo dingen doen helaas , maar wat wel leuk is is dat erop de ks-station een oneshot zit op de lfo , die dus de lfo maar 1 keer triggert is wel leuk en kan ook weer goed gebruikt worden in combinatie met je envelopes als die envelopes al gebruikt zijn voor andere dingen hehehe, dus zeker een leuk ding!

Dus je kan niet de lfo's van de osc's aan elkaar koppelen? en dan met een knopje wijzigen? das best rot

kep lopen zoeken, amar kon ut niet vinden , daarom vond ik het ook zo jammer

toch een heel leuk ding verder, misschien toch een k-station aanschaffen ooit hmmm altijd leuk zo'n klein ding ........ neeej ga gewoon albino aanschaffen hehehe ;)

ps > demotje klinkt cool vooral dat distorsion fliterenvelope geluidje waar je mee begint !

Back