[Reggae] Poverty!

Fles

THEMATIC
Bijna klaar. Er komt nog een gitarist langs voor een paar partijtjes, en de paar foutjes die er nog in de vocals zitten worden nog vervangen. Maar exclusief voor de SF leden al te beluisteren. :D

Vocals en melodica : Steve Steppa

Luister naar Poverty

Enjoy!

:peukie:

Laatst gewijzigd:
Zoooooo lekker muziekje zeg. Zalig al die delay's :D De drumkit is erg lekker wederom, en ook de bas is erg fraai. De vocal past echt lekker bij je muziek, mag misschien iets meer body hebben en wat meer naar voren komen. Het dubby pianotje vind ik nu wat te nadrukkelijk en een beetje te cheapo klinken. Een wat doffer orgeltje zou het beter doen denk ik. De breaks tussendoor doen het erg lekker!

Hey thanks man.
Pianootje ben ik zelf ook nog niet zo happy mee, maar er komt nog gitaar bij dus dan wordt het alweer anders, ook voor de piano. Die is nu idd nog te nadrukkelijk. Maar aan de andere kant vind ik een piano toch heel mooi als die samen met een gitaar 'skankt'. Maar dan vooral in bepaalde tracks die ik niet heb gemaakt.

whoa...extreem profi. lekker!! het enige dat ik te zeuren heb is dat ik het wat vreemd vind als de piano in het refrein naar 1x gaat ipv 2x, dat klinkt een beetje remmend. Ik zou eerder een andere akkoordomkering gebruiken (dieper) en toch de 2x feel erin houden.

top! relaaaaaxt.

Origineel geplaatst door Stage73
whoa...extreem profi. lekker!! het enige dat ik te zeuren heb is dat ik het wat vreemd vind als de piano in het refrein naar 1x gaat ipv 2x, dat klinkt een beetje remmend. Ik zou eerder een andere akkoordomkering gebruiken (dieper) en toch de 2x feel erin houden.

top! relaaaaaxt.

Ik houd er wel van om soms op de rem te trappen. :)

Well irie!

Fijne nummer, klinkt erg goed. Ben ook niet echt fan van dat skankje, klinkt nu nog iets te clean, maar met gitaar erbij kan dat al heel anders klinken.

Oh ja, een (niet al te lange) cymbal crash op 1e tel na 16 maten kan wonderen doen :)

Zou nog altijd graag een remix voor je maken, van dit nummer bijvoorbeeld...

Origineel geplaatst door bodo
Well irie!

Fijne nummer, klinkt erg goed. Ben ook niet echt fan van dat skankje, klinkt nu nog iets te clean, maar met gitaar erbij kan dat al heel anders klinken.

Oh ja, een (niet al te lange) cymbal crash op 1e tel na 16 maten kan wonderen doen :)

Zou nog altijd graag een remix voor je maken, van dit nummer bijvoorbeeld...

O dat vind ik wel een leuk ID bodo. Als je dan alle losse tracks wil hebben moet je wel zorgen dat ik die ergens discreet kan uploaden, want zelf heb ik die ruimte niet!
Maar moet je zeker doen, ben reuze benieuwd wat daar uit kan komen. :)

Blijf maar bezig met deze... :D

cut2

-Vocals iets veranderd
-Orgeltje er in, piano minder dominant

Zit nog steeds op de gitaar te wachten... komt nog. . . . . . . . :Z

Goed zeg, mijn complimenten :halleluja
gitaartje erover zal idd helpen, en ik zou het persoonlijk nog iets minder clean maken. Misschien wat tracks op tape zetten en weer terug opnemen ofzo. of gewoon een lofi plugin erover natuurlijk. Anyway top, ben benieuwd naar het eindresultaat en andere tracks.

Origineel geplaatst door Fles
O dat vind ik wel een leuk ID bodo. Als je dan alle losse tracks wil hebben moet je wel zorgen dat ik die ergens discreet kan uploaden, want zelf heb ik die ruimte niet!
Maar moet je zeker doen, ben reuze benieuwd wat daar uit kan komen. :)

Ik vind deze track ook erg prettig aan te horen, al zijn de lyrics wel gejat.. :)

Mocht je ook nog willen dat ik een remix poging waag, let me know! ;)

R

Origineel geplaatst door Arv
Ik vind deze track ook erg prettig aan te horen, al zijn de lyrics wel gejat.. :)

Mocht je ook nog willen dat ik een remix poging waag, let me know! ;)

R

:)
Waar zijn die lyrics dan van volgens jou?
Als je ook een remix wil maken, graag. Maar dan pas als de track ook echt af is. Geldt ook voor Bodo.

Origineel geplaatst door Fles
:)
Waar zijn die lyrics dan van volgens jou?
Als je ook een remix wil maken, graag. Maar dan pas als de track ook echt af is. Geldt ook voor Bodo.

Volgens mij niet volledig, maar er zit een deel in van The Clash, Armagideon Time.

Laat maar weten als ie af is Fles!! :)

:okdan:

Back