Mr Vain, welke synth is dit?

waar zijn de rappers in de dance muziek gebleven?:D

ik vind het super slechte muziek al dat 90 dance :r , maar dat maakt het wel weer leuk voor een dronken zaterdag nacht

Origineel geplaatst door enzovoort
Wisten jullie trouwens dat de jongens van Culture beat = Bookashade (GPM)?

Grtz.

Welnee je liegt! Wist je dat de muziek van LA Style (James Brown is dead) door een van de jongens van de legendarische Nederlandse Italo sensatie -Laserdance- is gemaakt.

Origineel geplaatst door enzovoort
Wisten jullie trouwens dat de jongens van Culture beat = Bookashade (GPM)?

Grtz.

Nee toch? Heb ff gegoogle'd en ben Walter Merziger en Arno Kammermeier niet tegengekomen in combinatie met Culture Beat, alhoewel ff verder zoeken levert dit op:

When did you meet Patrick, Phil, DJT?

ARNO: We met Patrick and Phil in the mid 90ies. We produced a couple of tracks with them. Walter and I were working in the studio on various commercial projects like Culture Beat for example, but in between we produced some of our own ideas. Patrick and Phillip would come by after returning home from a rave and put in some valuable comments.

Denk dat ze wel iets er mee te maken hebben......:confused:

Origineel geplaatst door plieuw
Faithless? :D

ik vind het super slechte muziek al dat 90 dance :r , maar dat maakt het wel weer leuk voor een dronken zaterdag nacht
Mee eens,:r. Hapklare brokken muziek. Dan is jumpstyle en grind toch best wel grappig. 8o)

Origineel geplaatst door DJ Bies
Nee toch? Heb ff gegoogle'd en ben Walter Merziger en Arno Kammermeier niet tegengekomen in combinatie met Culture Beat, alhoewel ff verder zoeken levert dit op:

When did you meet Patrick, Phil, DJT?

ARNO: We met Patrick and Phil in the mid 90ies. We produced a couple of tracks with them. Walter and I were working in the studio on various commercial projects like Culture Beat for example, but in between we produced some of our own ideas. Patrick and Phillip would come by after returning home from a rave and put in some valuable comments.

Denk dat ze wel iets er mee te maken hebben......:confused:

Waar ik het van weet is de tech talk van Slices DVD, hierin vertellen ze over hun manier van produceren en daarbij werd in de intro genoemd dat ze de producers waren van o.a. Culture beat. Of ze nu de producers waren of eens hebben meegwerkt aan projecten weet ik niet zeker idd. Ze hebben er iig. aan meegewerkt.

Dan ineens wel he...;) Als de ware ik naar boven komt8~

Back