The name is ehh.....simple

simple

geen commentaar
Nou daar gaan we dan. Ik zal mezelf eerst maar eens even voorstellen...

De naam is SIMPLE :) en woon op het moment in Hoorn. Ben nog niet zo lang bezig met digitale muziek, maar ik vind het
wel heel errug leuk. Heb een paar maanden geleden een 2e hands mc303 gekocht en ben daar lekker mee aan het
spelen (in de schaarse vrije tijd) verder ben ik nog een erge leek op het gebied van digitale muziek en alles wat daarbij
komt kijken. Maar aldoende leert men.

Een kennis van me "Mikemix" ;) heeft me op deze site gewezen en vandaar.

welkom!

Hee simple!! Welkom man!!

En jahoor Tadadadadadadadadadaadaaaaaaaaaa!! alweer een lid uit hoorn!!!! :halleluja

ME 2!! :okdan:

Grtzz... :biertje:

Hallo en welkom.

Zeg je baan maar op (of stop met je studie) want het is nu helemaal gedaan met je vrije tijd...

welkom! :)

Wat een warm onthaal.

En om op de vraag van Metatron te antwoorden; op het moment ben ik nog veel te veel bezig om die mc303 onder de knie te krijgen, laat ik zeggen er komt geluid uit.

De muziek waar ik me voor interesseer is RnB en soul en ook kan ik de jaren 70/80 disco wel waarderen. Ben eigenlijk nog opzoek naar een leuk programma voor in de computer om meer met die muziek te mixen. En een lekkere houseplaat op zijn tijd vindt ook ik wel lekker.

Groetjes allemaal, Simple:doei:

Hoi! Welkom op het Forum! :doei:

Maar waarom gebruik je het woord " digitaal " ?

Wel je perse digitale muziek maken???

Peace...:biertje:

Origineel geplaatst door Mangina

Maar waarom gebruik je het woord " digitaal " ?

Wel je perse digitale muziek maken???

Hallo Mangina,

Eigenlijk kom ik bij digitaal terecht omdat ik beter met computers overweg kan dan met "traditionele" muziek instrumenten. En daar bedoel ik dan gitaar en/of piano o.i.d. mee.
Maar ik denk dat het, vooral bij mij, in het begin er meer op neer zal komen dat ik, na het aanschaffen van de juiste programma's, muziek ga (re)mixen met de computer. And w'll see what happens from there.....

Groetjes, simple:)

Back