muziekbeurs in Rotterdam?

Rudo

Stamgast
Hallo,

vroeger was er in Nederland toch een twee jaarlijkse muziekinstrumenten beurs in (ik dacht) Rotterdam? (maar misschien was het wel in de RAI of in de jaarbeurs, ik begin nu steeds meer te twijfelen)
Weet iemand nog hoe dat ook al weer heette?

Alvast bedankt!

Groetjes van Rudo

Juist ja... music & harmony. Ik kon er gewoon niet meer opkomen!

Is er trouwens nog steeds zoiets hier in Nederland, of moet men dan toch naar Frankfurt rijden in het voorjaar?

Bedankt voor de antwoorden!

Groetjes van Rudo

Music & Harmony heeft zichzelf indertijd vakkundig om zeep geholpen door willens en wetens te verhuizen naar Utrecht. Toen de animo nog verder terugliep is de beurs uiteindelijk 2 jaarlijks geworden maar was al ten dode opgeschreven. Volgens mij had men de naam toen ook al veranderd in iets anders...

Wel jammer dat het er niet meer is, behalve een plek om nieuw spul uit te proberen ontmoete je ook altijd wel wat mensen uit je eigen muziekhoek en ja, alleen frankfurt is de enige plek waar nog een behoorlijke beurs gehouden wordt in de buurt.

Tja.... Het is dan niet anders, dan maar een keertje naar Frankfurt tuffen......

Maar waar was het dan voor dat het in Utrecht was? Ik ben er twee keer geweest en weet nu zeker dat ik er een keer was in Utrecht.

Groetjes van Rudo

Back