Intermusic mains????

CptCRxCK

Ouwe rot
net dus gekocht een apparaat vant merk intermusic het lijkt me een soort powerd mixer (4 inputs) met reverb en phaser.

boven aan een rij van 13 pots : volume treble middle bass volume treble middle bass speed depth reverb presence en master

dan daaronder 2 inputs (1 en 2) waaronder normal staat dan 2 switches met de tekst brillance eronder dan weer 2 in puts (1 en 2) met eronder lead geschreven dan nog een schakkelaar met phase eronder

de achterkant pedaal inputs voor phaser en reverb 2 4 ohmsmin outputs voor speakers en dan een aux in en slave out.

iemand mischien bekend met dit machintje? of dit merk ?

hier zijn wat plaatjes
intermusic008.jpg
[/IMG]
intermusic007.jpg
[/IMG]
intermusic005.jpg
[/IMG]
intermusic006.jpg
[/IMG]

Re: Intermusic mains????

Origineel geplaatst door CptCRxCK
... een soort powerd mixer (4 inputs) met reverb en phaser.

Als ik zo naar de knoppen- en inputbeschrijving kijk, lijkt dit me meer een gitaarversterker met 2 "cleane" kanalen en 2 "scheur" kanalen.
Intermusic zegt me verder helemaal niks.

...

...

ok ben benieuwd vooral na de phaser van wie ik hem kocht had ook geen id hij dacht ie nog werkte :P

/.//.

/.//.

mja ben zelf ook nog beetje wazig.... ga zo ff douchen opfrissen dan dat ding testen.... kut moet eigenlijk ook nog wiet kopen...... ik hoop dat die phaser et goed doet ben al lang opzoek naar leuke analoge phaser

...

...

heb hem geprobeerd werkt en klinkt goed er is aleen iets mis met de phaser :( alsk aan de depth draai hoor je wel verschil in klank maar speed doet niets hij gaat ook niet op en neer :(

...

...

mnou heb em gister dus even opengemaakt ziet er allemaal wel zeer profi uit mooie bladgouden inenoutputs een flinke galmveer. voor de rest is er wel weinig info te vinden alle onderdelen zijn ongemerkt op inet kan ik ook niet echt iets vinden. mischien is het zelfbouw ofzo van iemand wel heel netjes gedaan dan.

eerste print deze zit aan de buiten kant van de"behuizing"

remco23

de condensators(?)toch? zekeringen en een geheimzinige potmeter weet nog niet wat hij doet

remco23

recht de galmveer links de pots inputs en print op de boden

http://s122.photobucket.com/albums/o242/remco23/?action=view&current=intermusic014.jpg

de galm en nog een xtje de geheimzinige potmeter

remco23

de print de pots (het blauwgeelrodedraadje komt van de pot en gaat naar deze print

en de outputs

remco23

...

...

humz hier ging iets mis...

nog maar een xtje dan

eerste print
intermusic012.jpg
[/IMG]

condensator zekering pot x
intermusic013.jpg
[/IMG]